لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل ایرپاد پرو هنوز از طرف شرکت اپل برطرف نشده است

مشکل ایرپاد پرو هنوز از طرف شرکت اپل برطرف نشده است

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که مشکل ایرپاد پرو بر سر عدم کارکرد درست سیستم حذف نویز هنوز پابرجا است و شرکت اپل آپدیت‌های مربوط به برطرف کردن آن‌ها را ارائه نکرده است.

هفته گذشته مشخص شد که شرکت اپل با انتشار یک آپدیت فریم ویر جدید باعث ایجاد مشکل در روند کارکرد ایرپاد پرو شده است. مشکل ایرپاد پرو که در آپدیت فریم ویر جدید ایجاد شده باعث عدم کارکرد صحیح سیستم حذف نویز می‌شود. کاربران اعلام کرده‌اند که این مشکل پس از نصب آپدیت فریم ویر یاد شده ایجاد شده است و هنوز اپل در این زمینه پاسخی به آن‌ها ارائه نداده است.

در این میان برخی از توسعه دهندگان نیز اعلام کرده‌اند که شرکت اپل پس از مشخص شدن این مشکل در به روز رسانی جدید، اقدام به توقف عرضه آن به کاربران کرده است؛ اما مشکل اصلی این است که شرکت اپل هنوز پس از گذشته چند روز آپدیت نرم افزاری برای رفع این مشکل را منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست که این شرکت چه زمانی تصمیم به رفع مشکل نرم افزاری ایجاد شده دارد.

پیش بینی‌های منتشر شده بر این اساس است که شرکت اپل نهایتاً تا زمان عرضه عمومی نسخه بعدی آی او اس 13.1 این مشکل را برطرف می‌کند و به کاربرانی که با مشکل ایرپاد پرو مواجه شده‌اند، امکان استفاده بهینه از سیستم حذف نویز را به صورت بهینه ارائه می‌دهد.

با این حال عدم استفاده بهینه از سیستم حذف نویز باعث شده تا بسیاری از کاربران اختلال بسیار زیادی را در تجربه کاربری خود از ایرپاد پرو داشته باشند که این مسئله باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده است. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه آپدیت‌های جدید برای فریم ویر و رفع مشکل یاد شده در ایرپادهای جدید شرکت اپل منتظر باقی بمانند.

گفتنی است که در حال حاضر هیچ راهی برای نصب نسخه‌های پیشین فریم ویر روی ایرپادها از طرف کاربر وجود ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420