لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واکنش غیرمستقیم اپل به عدم پاسخ به درخواست اف بی آی برای باز کردن قفل آیفون

واکنش غیرمستقیم اپل به عدم پاسخ به درخواست اف بی آی برای باز کردن قفل آیفون

شرکت اپل به تازگی و مشخصاً در واکنش به ادعای اف بی آی به عدم همکاری برای باز کردن قفل آیفون‌ها گزارشی را منتشر کرده است و طی آن اطلاعات مربوط به تعداد همکاری خود با اف بی آی را ارائه داده است.

بر اساس این گزارش شرکت اپل در بازی اول ژانویه 2019 تا 30 جولای همان سال شرکت اپل 31778 درخواست از اف بی آی و مقامات دولتی دیگر کشورها دریافت کرده است که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال 2018 میلادی، 500 درخواست بیشتری داشته است. این درخواست‌ها شامل ارائه اطلاعات 195 هزار دستگاه می‌شدند.

شرکت اپل اعلام کرده که نزدیک به 82 درصد از این درخواست‌ها را پاسخ داده است. اپل اعلام کرده که بیشترین درخواست را از دولت آلمان دریافت کرده است. دولت آلمان در بازه زمانی یاد شده 13500 درخواست برای ارائه اطلاعات کاربران ارائه داده بود؛ این در حالی است که دولت آمریکا در بازه زمانی یاد شده صرفاً 4796 درخواست برای ارائه اطلاعات کاربران داشته است.

اپل توضیح داده است که بر اساس قوانین اجرایی و دستورهای دادگاه، می‌تواند برای مدت زمان مشخصی درخواست‌ها را بی‌پاسخ بگزارد و در مدت زمان یاد شده به بررسی اطلاعات فرد و درخواست مقامات دولتی بپردازد؛ در این میان، شرکت اپل اعلام کرده که به بیشتر درخواست‌های مقامات دولتی تا به امروز پاسخ داده است و همکاری‌های لازم برای دستگیری مجرمین و پیدا کردن اسناد ذخیره شده در تلفن‌های هوشمند را انجام می‌دهد.

این شرکت در عین حال اعلام کرده که از طریق درخواست‌های مقامات دولتی، صرفاً داده‌ها و محتوای ویژه را ارائه می‌دهد و خط مشی اپل مبنی بر عرضه اطلاعات غیر محتوایی نیست. بر این اساس اپل می‌تواند درخواست‌های مربوط به ارائه اطلاعاتی نظیر رمز عبور دستگاه‌ها را رد کند و به آن‌ها پاسخی ارائه ندهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420