لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لایتنینگ از سال 2021 از آیفون‌ها حذف می‌شود

لایتنینگ از سال 2021 از آیفون‌ها حذف می‌شود

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا از سال 2021 میلادی اقدام به توقف استفاده از لایتنینگ در دستگاه‌های همراه خود کند. بر این اساس احتمالاً از آیفون 13 به بعد شاهد درگاه لایتنینگ نخواهیم بود.

موسسه Barclays در گزارش اخیر خود اطلاعات زیادی در مورد برنامه اپل برای معرفی و عرضه تلفن‌های هوشمند آیفون ارائه داده است. بر اساس ادعای این موسسه، شرکت اپل تصمیم دارد تا 4 تلفن هوشمند را در سال 2020 با سیستم ارتباطی نسل پنجم آماده عرضه کند. علاوه بر این، شرکت اپل در سال 2021 حذف درگاه لایتنینگ را در دستور کار خود قرار داده است.

بارکلیز در گزارش خود صرفاً به این اشاره کرده است که شرکت اپل تصمیم به حذف درگاه لایتنینگ از آیفون‌های سال آینده دارد و هیچ اطلاعاتی در مورد راهکار جایگزین شرکت اپل برای شارژ و انتقال داده‌های آیفون ارائه نداده است. با این حال بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً دو استراتژی متفاوت را برای توسعه و عرضه آیفون‌ها در سال 2021 در نظر می‌گیرد.

استراتژی اول احتمالی که اپل برای طراحی آیفون‌ها بدون درگاه لایتنینگ در نظر می‌گیرد، استفاده از درگاه USB-C به عنوان گزینه جایگزین است. این درگاه تا به امروز در طراحی آیپدها و مک بوک ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال اپل هنوز بسیاری از محصولات خود از جمله آیفون، آیپدهای معمولی و ایرپاد با درگاه لایتنینگ آماده تولید و عرضه می‌شود.

استراتژی دوم این شرکت احتمالاً به حذف کلی درگاه ارتباطی سیمی از تلفن‌های هوشمند مربوط می‌شود. آیفون‌ها از همین حالا با استفاده از سیستم ارتباطی ایرپلی و پشتیبانی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi نیاز دسترسی به سیم را حذف کرده است که به احتمال زیاد از سال 2021 میلادی این شرکت با استفاده از طراحی جدید خود درگاه لایتنینگ و نسخه‌های جایگزین آن را به طور کامل در طراحی آیفون‌ها کنار خواهد گذاشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420