لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل و کارکنانش در سال 2019 بیش از 100 میلیون به سازمان‌های خیریه کمک کرده‌اند

اپل و کارکنانش در سال 2019 بیش از 100 میلیون به سازمان‌های خیریه کمک کرده‌اند

اپل به تازگی اعلام کرده که کارکنان این شرکت مجموعاً بیش از 100 میلیون دلار به سازمان‌های خیریه کمک کرده‌اند.

بر اساس این گزارش که از طرف منابع رسمی شرکت اپل منتشر شده، کارکنان اپل با صرف هزینه و زمان نزدیک به 42 میلیون دلار به سازمان‌های خیریه کمک کرده‌اند. علاوه بر این، اپل نیز بابت کمک‌هایی که کارکنانش به سازمان‌های خیریه کرده‌اند به طور متوسط 25 دلار به ازای هر ساعت کمک حضوری پرداخت کرده است که در مجموع بیش از 100 میلیون دلار شده است.

بسیاری از کارکنان شرکت اپل به جای پرداخت هزینه به سازمان‌های خیریه، به صورت داوطلبانه در این سازمان‌ها کار کرده‌اند که اپل به آن بابت هر ساعت کار در سازمان‌های خیریه به صورت داوطلبانه 25 دلار نیز پرداخت کرده است.

لیزا جکسون، مدیر بخش محیط زیست، سیاست و خدمات اجتماعی اپل به تازگی اعلام کرده که این شرکت در تلاش است تا با انجام چنین کارهایی دنیایی بهتر بسازد و جوامع بهتری را برای زندگی و کار ایجاد کند.

بر اساس ادعای لیزا جکسون کارکنان شرکت اپل در سال 2019 میلادی به صورت داوطلبانه برای سازمان‌های خیریه نیز کار کرده‌اند که دستمزد آن‌ها معادل یک چهارم میلیون دلار بوده است.

شرکت اپل تا پیش از این نیز فعالیت‌های خاصی در زمینه کمک به سازمان‌های خیریه و بنیادهای کمک به افراد آسیب پذیر داشته است و بخشی از درآمد خود را صرف ایجاد زندگی بهتر به افراد جامعه کرده است.

این شرکت چندین سال است که با عرضه محصولات Product (RED) به مشتریان و کاربران خود امکان کمک به سازمان‌های خیریه کمک به مبارزه با بیماری‌های خاص و ایدز را ارائه داده است. علاوه بر این، اپل و کارکنانش نیز به صورت مستقیم در سازمان‌های خیریه کمک کرده‌اند که نزدیک به 74 درصد هزینه آن‌ها را شرکت اپل به صورت مستقیم پرداخت کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373