لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل استادیا بیش از 120 بازی جدید را در سال 2020 به کاربران ارائه می‌دهد

گوگل استادیا بیش از 120 بازی جدید را در سال 2020 به کاربران ارائه می‌دهد

شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا 120 بازی جدید را به سرویس پردازش ابری گوگل استادیا بیاورد. بر این اساس کاربران از سال 2020 میلادی به بعد می‌توانند به تعداد بیشتری از بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

کاربران گوگل استادیا در حال حاضر به 26 بازی مختلف و 1 بازی انحصاری دسترسی دارند که در آینده نزدیک قرار است تعداد این عناوین افزایش پیدا کند. شرکت گوگل تا پیش از این عرضه 4 بازی پر طرف دار را در سال 2020 به سرویس گوگل استادیا تائید کرده بود؛ اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا بیش از 120 عنوان دیگر را نیز به این مجموعه بی‌افزاید تا کاربران به صورت بهینه‌تر بتوانند به بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

گوگل نزدیک به سه ماه است که عرضه سرویس گوگل استادیا را آغاز کرده است و حالا تصمیم دارد تا عرضه بازی‌ها در این سرویس را تسریع بخشد و با سرعت بیشتری بازی‌های جدید را به کاربران این سرویس ارائه دهد.

شرکت گوگل تصمیم دارد تا باعرضه بازی‌های همراه با پردازش ابری و بدون نیاز به سخت افزارهای قدرتمند، امکانات ویژه‌ای را برای اجرای بازی‌ها از طریق پردازش ابری به کاربران ارائه دهد و به‌جای حضور در بازار تولید و عرضه کنسول‌ها، اقدام به فروش بازی‌ها از طریق سرویس آنلاین مبتنی بر رایانش ابری خود کند.

گفتنی است که گوگل استادیا می‌تواند با استفاده از سرورهای قدرتمند گوگل امکان اجرای بازی‌های مختلف را روی تمامی کامپیوترها و تلفن‌های هوشمند فراهم کند و کاربران این سرویس نیازی به خرید کامپیوتر با سخت افزار قدرتمند یا کنسول بازی برای دسترسی به آن‌ها نخواهند داشت. تنها لازمه استفاده از سرویس گوگل استادیا همراه داشتن یک دستگاه متصل به اینترنت و سرعت اتصال بالا است که باعث می‌شود تا تجربه‌ای مشابه کنسول‌ها برای اجرای بازی‌ها برای کاربران فراهم شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420