لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Valve تصمیمی برای توسعه Left 4 Dead 3 ندارد

Valve تصمیمی برای توسعه Left 4 Dead 3 ندارد

شرکت Valve به‌تازگی اعلام کرده که تصمیمی برای توسعه و عرضه بازی Left 4 Dead 3 ندارد و این بازی را آماده عرضه به کاربران سرویس استیم نمی‌کند.

یکی از سخنگویان این شرکت در مصاحبه اخیر خود با وب سایت IGN اعلام کرده که توسعه Left 4 Dead 3 در برنامه‌های Valve قرار ندارد و این بازی قرار نیست آماده عرضه به کاربران شود. این شرکت همچنین اعلام کرده که فعلاً برنامه‌ای برای توسعه هیچ از قسمت‌های جدید این سری از بازی‌ها را ندارد.

در روزهای گذشته، Alvin Wang Graylin مدیر HTC Vive در چین با انتشار تصاویری از 2020 VR Trends که در حال اجرای یک بازی مشابه با Left 4 Dead بود؛ شایعات مربوط به عرضه این بازی را به راه انداخت. اما حالا شرکت Valve اعلام کرده که تصمیمی به عرضه و معرفی قسمت سوم این مجموعه بازی آخرالزمانی و زامبی را ندارد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن بود که شرکت Valve در تلاش است تا قسمت سوم و چهارم این مجموعه را با پشتیبانی از واقعیت مجازی توسعه و آماده عرضه کند که به‌احتمال زیاد هم‌زمان با نسخه بعدی بازی‌ هاف لایف آماده معرفی می‌شود.

با این حال مدیران و سخنگویان Valve اعلام کرده‌اند که این شایعات به هیچ وجه واقعیت ندارند و این کمپانی تلاشی برای توسعه نسخه سوم این بازی به بازار نکرده است. نسخه اول و دوم Left 4 Dead که در سال‌های 2011 و 2012 آماده عرضه شدند، تا به امروز یکی از بازی‌های زامبی و آنلاین محبوب در میان کاربران بود که از سال 2017 شرکت Vavle به صورت رسمی توقف توسعه و پشتیبانی از این مجموعه بازی را اعلام کرد و دیگر نسخه‌های جدید آن را آماده عرضه به کاربران نکرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420