لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی آیفون 12 پرو قدرتمندتر می‌شود

فیس آیدی آیفون 12 پرو قدرتمندتر می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا فیس آیدی آیفون 12 پرو را باقابلیت‌های قدرتمندتری آماده عرضه کند که این مسئله باعث افزایش سطح دقت آن می‌شود.

بر اساس گزارش موسسه Barclays یکی از تأمین کننده‌های قطعات آیفون‌ها به نام Lumentum در حال تولید انبوه قطعاتی بهبود یافته برای سیستم احراز هویت فیس آیدی در آیفون 12 پرو است.

بارکلیز اعلام کرده که شرکت اپل با استفاده از این فناوری جدید که در قطعات تولید شده توسط Lumentum قرار گرفته است، می‌تواند قدرت فیس آیدی آیفون 12 پرو را افزایش دهد و محصولی ایمن‌تر را روانه بازار کند. اپل در تلاش است تا قابلیت‌های سخت افزاری و سنسورهای به کار رفته در دوربین Truedepth به کار رفته در نسل آینده تلفن‌های هوشمند خود را تقویت کند تا از آن طریق علاوه بر بهبود روند عکاسی سلفی با این تلفن‌های هوشمند، ضریب امنیت فیس آیدی را در آیفون‌های 12 پرو افزایش دهد.

این موسسه در این گزارش خود شایعات مربوط به عرضه آیفون 12 پرو مکس با 6 گیگابایت رم را تائید کرده است و اعلام کرده که مهم‌ترین تغییراتی که شرکت اپل در تولید نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود اعمال می‌کند، به تعبیه 6 گیگابایت رم به همراه بهبود قابلیت فیس آیدی مربوط می‌شود.

بارکلیز در پایان گزارش خود نیز اعلام کرده که اپل تا پایان مارس 2020 میلادی از آیفون 9 به عنوان تلفن هوشمند میان رده خود رونمایی می‌کند که این محصول آخرین تلفن هوشمند با طراحی مشابه آیفون 6، 7 و 8 است که آماده عرضه به بازار می‌شود.

تا پیش از این شایعات منتشر شده از طرف مینگ چی کو حاکی از آن بودند که شرکت اپل در سال 2020 میلادی تصمیم به معرفی 5 تلفن هوشمند جدید دارد که با ترتیب زمانی مشخص آماده عرضه به بازار می‌شوند. 4 مدل از این تلفن‌های هوشمند که با عنوان سری آیفون 12 شناخته می‌شوند در سپتامبر 2020 و یک تلفن هوشمند میان رده در مارس آماده رونمایی و عرضه به بازار خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373