لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اتحادیه اروپا اپل را مجبور به حذف درگاه لایتنینگ نمی‌کند

اتحادیه اروپا اپل را مجبور به حذف درگاه لایتنینگ نمی‌کند

 هفته گذشته بود که خبرهایی در مورد پیگیری اتحادیه اروپا برای به اجرا درآوردن قانون استفاده از شارژرهای یکسان برای تمامی دستگاه‌های عرضه شده در حوزه اروپایی منتشر شد و حالا وب سایت The Verge با استناد به گفته‌های یکی از اعضای پارلمان اروپا اعلام کرده که این اتحادیه به دنبال حذف لایتنینگ از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل نیست.

The Verge با استناد به گفته‌های Maroš Šefčovič، نایب رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرده ادعای برخی از وب سایت‌ها در مورد تلاش این اتحادیه برای حذف لایتنینگ از دستگاه‌های شرکت اپل یک سو تفاهم بزرگ است.

نایب رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در توضیحات خود اعلام کرده اروپا از سال 2009 به دنبال یک پارچه کردن شارژرهای ارائه شده در دستگاه‌های همراه مختلف است. او اعلام کرد که در آن زمان، بیش از 30 نوع درگاه مختلف برای شارژ دستگاه‌های همراه وجود داشت و هر شرکت برای محصولات خود از یک درگاه ویژه استفاده می‌کرد. اما حالا این روند تغییر کرده است.

وی در ادامه گفت که تمرکز اتحادیه اروپا در بررسی این طرح به کاهش زباله‌های الکترونیکی و تسهیل روند استفاده از دستگاه‌های همراه مربوط می‌شود؛ بنابراین این اتحادیه به دنبال استفاده از یکپارچه سازی آداپتورهای شارژر است و به نوع درگاه شارژ دستگاه‌های همراه کاری ندارد. در حال حاضر آداپتورهای شارژر از 2 درگاه استاندارد، شامل USB-A و USB-C استفاده می‌کنند که به خودی خود نشان دهنده اجرایی شدن این طرح اتحادیه اروپا پیش از تصویب آن به حساب میاید.

اپل نیز در این میان، آداپتورهای شارژ دستگاه‌های مختلف از مک بوک ها تا آیفون‌ها و آیپدها را با همین دو درگاه تولید می‌کند که باعث یکپارچه سازی روند استفاده از دستگاه‌ها شده است. در این میان، تمرکز اتحادیه اروپا بر این است که در آینده نزدیک راهکاری برای تولید تمامی آداپتورهای شارژ با درگاه USB-C است که احتمالاً شرکت اپل همکاری بیشتری در این زمینه با آن خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420