لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکین نینجا به فورتنایت اضافه شد

اسکین نینجا به فورتنایت اضافه شد

توسعه دهندگان بازی فورتنایت به تازگی اسکین نینجا را به این کاربران این بازی ارائه داده‌اند و از امروز، شانزدهم ژانویهمی‌توان به آن دسترسی داشت.

نینجا که تا پیش از این با بازی فورتنایت و استریم کردن آن از طریق سرویس‌های آنلاین معروف شده بود، یکی از شخصیت‌ها و چهره‌های مهم در اجرای این بازی حساب میاید. او تا چند ماه پیش در سرویس توییچ محتوای ویدیویی خود را استریم می‌کرد که طی یک قرارداد ویژه تصمیم گرفت تا در ازای دریافت مبلغی قابل توجه از مایکروسافت، توییچ را ترک کند و از این پس ویدیوهای خود را در سرویس میکسر استریم کند.

او که بیشتر زمان استریم های خود را به اجرای بازی فورتنایت مشغول است در این روزها محبوبیت و شهرت زیادی در میان کاربران فورتنایت پیدا کرده است. همین مسئله باعث شده تا توسعه دهندگان این بازی در شرکت اپیک گیم تصمیم بگیرند تا اسکین او را در فورتنایت ارائه کنند.

بدون شک اسکین نینجا در فورتنایت به صورت رایگان به کاربران ارائه نمی‌شود؛ با این حال شرکت اپیک گیم هنوز اطلاعاتی در مورد هزینه آن را ارائه نداده است و پیش بینی می‌شود تا چند ساعت دیگر قیمت این اسکین در بازی مشخص شود.

اسکین نینجا هنوز آماده عرضه نشده است؛ با این حال توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که اسکین جدید به زودی آماده عرضه می‌شود و تا پایان امروز کاربران می‌توانند آن را برای اکانت خود خریداری و استفاده کنند.

گفتنی است که برای خرید اسکین ها در فورتنایت کاربران باید از گیفت کارت یا کارت اعتباری بین‌المللی برای پرداخت‌های خود استفاده کنند و پس از شارژ حساب کاربری می‌توانند موارد مختلف را در این بازی و سرویس‌های دیجیتالی دیگر خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420