لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک شرکت فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی را تصاحب کرد

اپل یک شرکت فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی را تصاحب کرد

شرکت اپل امروز اعلام کرد که یک استارت آپ فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی را در سیاتل تصاحب کرده است. کمپانی Xnor.ai در زمینه توسعه دستگاه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تخصص دارد.

وب سایت GeekWire به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل با تصاحب این شرکت تلاش دارد تا هوش مصنوعی را در دستگاه‌های الکترونیکی خود توسعه دهد. اپل از طریق منابع خبری رسمی خود نیز اعلام کرده که 200 میلیون دلار تصاحب این استارت آپ هزینه کرده است.

در حال حاضر وب سایت Xnor.ai از دسترس خارج شده است که به احتمال زیاد به آپدیت وب سایت و به روز رسانی اطلاعات آن مربوط است و برای بار دیگر در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

این استارت آپ تا پیش از این فناوری‌های نوین را برای اجرای الگوریتم‌های یادگیری عمیق (Deep Learning) در دستگاه‌های همراه و هوشمند نظیر تلفن‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند توسعه داده بود. الگوریتم‌های توسعه داده شده توسط این کمپانی به دستگاه‌های هوشمند این اجازه را می‌دهند که از طریق پردازش‌های ابری، فرایند یادگیری عمیق را بدون مصرف بیش از اندازه از پردازنده و باتری انجام دهند.

اپل در طول سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای توسعه هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود کرده بود. این شرکت در سال 2017 میلادی از اولین پردازنده مبتنی بر شبکه عصبی خود در آیفون X با عنوان A11 Bionic رونمایی کرده بود و پس از آن چندین شرکت و استارت فعال در توسعه این فناوری را تصاحب کرده بود.

شرکت اپل با تصاویر Xnor.ai احتمالاً تصمیم دارد تا پردازش‌های مربوط به یادگیری عمیق و پردازش ابری را در تلفن‌های هوشمند آیفون و نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل واچ ارائه دهد.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که در سال‌های آینده محصولات هوشمندتری را آماده عرضه به دنیا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420