لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً در حال افزایش تعداد پهپادهای اختصاصی خود است

اپل احتمالاً در حال افزایش تعداد پهپادهای اختصاصی خود است

 شرکت اپل احتمالاً در تلاش است تا در آینده نزدیک میزان استفاده از پهپادهای خود را افزایش دهد.

گزارش‌های منتشر شده توسط خبرگزاری بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل در حال حاضر یک متخصص در زمینه قوانین هوانوردی و استفاده از پهپادها را استخدام کرده است.

Lisa Ellman وکیل متخصص در زمینه قوانین هوانوردی و استفاده از پهپادها در آمریکا است که از این پس برای شرک اپل کار می‌کند. او یکی از شرکای شرکت وکلای Hogan Lovells که در زمینه دریافت مجوزهای لازم برای استفاده از ابزارهای پرنده نظیر پهپادها فعالیت می‌کند. بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل از دسامبر 2019 در حال مذاکره با این وکیل بوده است تا به توافق مناسب برای آغاز همکاری با او برسد.

اپل از سال 2016 میلادی از پهپادها برای جمع آوری اطلاعات و افزایش سرعت به روز رسانی داده‌های اپل مپ استفاده می‌کند. پهپادهای اپل قادر به جمع آوری داده، ثبت تصاویر و به روز رسانی اطلاعات در حال انتشار در اپلیکیشن Apple Maps هستند.

اپل در سال 2018 نیز تلاش‌هایی در زمینه راه‌اندازی یک برنامه امتحانی برای کار با پهپادها داشت که به دلیل قوانین محدودکننده دولت فدرال آمریکا مجبور به لغو آن‌ها شد. اپل تا پیش از این با دپارتمان جمل و نقل و ناوبری کارولینای شمالی برای جمع آوری داده‌های لازم خود استفاده کرده بود.

با توجه به این مسائل، بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مجوزهای لازم برای استفاده از پهپادهای بیشتر را برای جمع آوری اطلاعات سرویس نقشه خود دریافت کند.

گفتنی است که خبرگزاری مذکور همچنین اطلاعاتی محدود از تلاش شرکت اپل برای تولید و عرضه پهپادهای اختصاصی نیز ارائه داده است. بلومبرگ با اشاره به فروش پهپادهای DJI در اپل استورهای رسمی اعلام کرده که اپل ممکن است در آینده تصمیم به تولید اختصاصی محصولاتی مشابه داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420