لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مرورگر مایکروسافت اج با هسته کرومیوم برای مک آماده عرضه شد

مرورگر مایکروسافت اج با هسته کرومیوم برای مک آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت از شب گذشته به صورت رسمی نسخه جدید مرورگر اج را برای کامپیوترهای ویندوزی و مک آماده عرضه کرده است. مایکروسافت اج یک مرورگر جدید با هسته کرومیوم برای کامپیوترهای شخصی است.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این مرورگر، آن را برای کامپیوترهای شخصی خود دانلود و نصب کنند.

مایکروسافت اج اولین بار به عنوان مرورگر جدید و پیشرفته شرکت مایکروسافت در سال 2015 میلادی و در کنار ویندوز 10 آماده معرفی و عرضه شد. مایکروسافت در طول چند سال گذشته تلاش کرده تا کاربری مرورگر اج را در دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های دیگر نیز گسترش دهد.

مایکروسافت اج در سال 2017 برای سیستم عامل اندروید و آی او اس آماده عرضه شده بود و مایکروسافت تلاش کرده بود تا در دستگاه‌های همراه مبتنی بر این سیستم عامل‌ها نیز نفوذ کند. در اوایل سال 2019 میلادی، شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که در تلاش است تا مرورگر اختصاصی خود را به کاربران ویندوز 10 و مک او اس همراه با تغییراتی ویژه ارائه دهد.

مایکروسافت در نهایت در ژانویه 2020 میلادی نسخه جدید و بهبود یافته این مرورگر را همراه با هسته سیستم عامل کرومیوم آماده عرضه در سیستم عامل‌های ویندوز 10 و مک او اس کرده است. این مرورگر با هسته کرومیوم توسعه داده شده است و دارای ظاهری کاملاً مشابه با نسخه‌های پیشین کروم است.

این نسخه از مرورگر اج همچنین امکان اجرا در نسخه‌های قدیمی ویندوز نظیر ویندوز 7 را دارد و کاربران می‌توانند آن را برای حفظ امنیت بیشتر نسبت به اینترنت اکسپلورر استفاده کنند.

برای دانلود و نصب این مرورگر در ویندوز و مک او اس می‌توانید به صفحه دانلود مایکروسافت اج مراجعه کنید و جدیدترین نسخه آن را برای دستگاه‌های خود دریافت کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420