لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد کاربران اپیک گیم از مرز 100 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربران اپیک گیم از مرز 100 میلیون نفر گذشت

شرکت اپیک گیم به تازگی گزارشی آماری را از میزان فروش محصولات دیجیتالی خود منتشر کرده که طی آن مشخص شده که تعداد کاربران فعال اپیک گیم استور از مرز 100 میلیون نفر گذشته است.

اپیک گیم به عنوان توسعه دهنده و صاحب امتیاز بازی فورتنایت و سرویس پخش بازی اپیک گیم استور به تازگی اعلام کرده که بازی فورتنایت نزدیک به 108 میلیون کاربر فعال دارد که اکثریت آن‌ها مربوط به کاربران کامپیوترهای شخصی هستند که از سرویس اپیک گیم استور استفاده می‌کنند.

اپیک گیم همچنین اعلام کرده که تعداد کاربران فعال این سرویس در حال حاضر از مرز 100 میلیون نفر گذشته است و در حال حاضر این شرکت یکی از موفق‌ترین عرضه کنندگان سرویس پخش بازی از طریق بستر اینترنت به‌حساب میاید. بر این اساس، شرکت اپیک گیم توانسته کاربران بیشتری نسبت به سرویس استیم داشته باشد.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که شرکت Valve در گزارش اخیر خود اعلام کرده بود که تعداد کاربران سرویس استیم به 90 میلیون نفر رسیده است.

در این میان، اپیک اعلام کرده که نزدیک به 251 میلیون دلار از فروش بازی‌های عرضه شده توسط توسعه دهندگان شخص ثالث در سرویس پخش بازی خود درآمد داشته است. علاوه بر این، بازی فورتنایت که محبوب‌ترین بازی اختصاصی این سرویس محسوب می‌شود به تنهایی 680 میلیون دلار درآمد برای این شرکت داشته است.

اپیک با عرضه فورتنایت توانست نبض بازی‌های آنلاین گروهی را در دست بگیرد و به یکی از شرکت‌های مهم در زمینه عرضه بازی‌های چند نفره به صورت آنلاین تبدیل شود.

این شرکت اعلام کرده که از سال 2020 میلادی تصمیم به عرضه بازی‌های رایگان بیشتر در سرویس خود دارد که باعث افزایش تعداد کاربران سرویس پخش بازی آن می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420