لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی ابزار « پرو » برای بهبود کاربری کنترل پلی استیشن 4

معرفی ابزار « پرو » برای بهبود کاربری کنترل پلی استیشن 4

شرکت سونی یک اکسسوری جدید را با عنوان پرو آماده عرضه به بازار کرده است که باعث بهبود تجربه کاربری از کنترل پلی استیشن 4 می‌شود.

کنترل پلی استیشن 4 یا همان دوال شاک 4 دارای قابلیت‌های بسیار متعددی است که باعث شده تا حتی بسیاری از کاربران حرفه‌ای از طراحی و دسترسی سریع به دکمه‌های آن در حین اجرای بازی راضی باشند. در این میان، اکسسوری جدید پرو یک راه کار آسان و البته ارزان قیمت برای حرفه‌ای‌تر کردن این دسته بازی به‌حساب میاید.

این کنترلر جدید که پرو نام دارد از پایین به کنترل پلی استیشن متصل می‌شود و قابلیت‌های جدید را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این محصول قیمت ارزان آن در کنار عرضه آن توسط شرکت سونی است که باعث می‌شود تا به طور کامل با پلی استیشن 4 و کنترلر آن به طور کامل سازگار باشد.

این اکسسوری جدید باعث اضافه شدن پدال به کنترل پلی استیشن 4 نمی‌شود با این حال کاربر با استفاده از آن می‌تواند به امکانات بیشتری نظیر برنامه ریزی دکمه‌های جدید دسترسی داشته باشند. این اکسسوری دو دکمه ویژه را در زیر کنترلر اضافه می‌کند که دقیقاً عملکرد شبیه به پدال‌ها دارد و می‌تواند امکانات بهتری را برای اجرای بازی‌ها در اختیار کاربران قرار دهد. این دکمه‌ها از طریق انگشت‌های میان قابل استفاده هستند و در بازی‌های مختلف می‌توانند آپشن های گوناگونی را به کاربران ارائه دهند.

شرکت سونی این محصول را در حال حاضر در وب سایت خود معرفی کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک آن را به طور اختصاصی در بازار جهانی به فروش برساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420