لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اروپا همچنان به دنبال مجبور کردن اپل به حذف لایتنینگ از آیفون است

اروپا همچنان به دنبال مجبور کردن اپل به حذف لایتنینگ از آیفون است

نزدیک به یک سال پیش بود که گزارشی مبنی بر ثبت قوانین جدید در اتحادیه اروپا برای حذف درگاه لایتنینگ از آیفون‌ها می‌گذرد و حالا مشخص شده که این اتحادیه همچنین به دنبال تحت فشار قرار دادن شرکت اپل است.

قانون گذاران اروپایی در حال تصویب قانونی جدید هستند که طی آن تمامی تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار کشورهای عضو، باید با درگاه‌های استاندارد نظیر USB-C تولید و آماده عرضه شوند.

پارلمان اروپا اعلام کرده که به دنبال استفاده از «معیارهای الزام آور» برای استفاده از انواع شارژرها در دستگاه‌های همراه و پرتابل هستند. برخی از اعضای این پارلمان در تلاش هستند تا راهکاری را برای استاندارد سازی تمامی دستگاه‌های همراه نیاز به شارژر نظیر تلفن‌های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترها و موارد دیگر پیدا کنند تا از آن طریق کاربران دسترسی آسان‌تری به شارژرهای مختلف داشته باشند.

سال گذشته، شرکت اپل در واکنش به فعالیت‌های پارلمان اروپا اعلام کرده بود که استفاده از شارژرهای استاندارد و ساخت محصولات یکپارچه باعث توقف نوآوری می‌شود و این مسئله برای محیط زیست نیز مناسب نیست و باید از عرضه قابلیت‌ها و کاربردهای اضافی به کاربران جلوگیری کرد. اپل با انتشار بیانیه‌ای با این مضمون، مخالفت خود را برای حذف درگاه لایتنینگ از تلفن‌های هوشمند آیفون اعلام کرد و گفت که تصمیمی برای استفاده از این درگاه ندارد.

اتحادیه اروپا در تلاش است تا بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تبلت ها و تلفن‌های هوشمند را مجبور به استفاده زا درگاه USB-C برای اتصال به کامپیوترها و شارژرها کند. این اتحادیه اعلام کرده استاندارد سازی محصولات باعث تسهیل روند استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی مختلف می‌شود.

شرکت اپل با این حال در کنار بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی از بابت این مسئله ناراضی بوده‌اند و با آن مختلف کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420