لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میزان فروش کامپیوترهای مک در سه ماهه پایانی 2019 کاهش داشته است

میزان فروش کامپیوترهای مک در سه ماهه پایانی 2019 کاهش داشته است

گزارش‌های آماری اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در بازه زمانی سه ماهه پایانی سال 2019 میزان کمتری از کامپیوترهای مک را به فروش رسانده است.

بر اساس گزارش نهایی موسسه Gartner شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده نزدیک 5.26 میلیون کامپیوتر مک به فروش رسانده است که 5.43 میلیون واجد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2018 کمتر بوده است. شرکت اپل در سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی 7.9 درصد از سهم بازار کامپیوترهای شخصی را بر عهده داشت.

اما در این گزارش مشخص شده که شرکت اپل نزدیک به 7.5 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار داشته است. این مسئله به طور مشخص نشان دهنده آن است که شرکت اپل 0.4 درصد از سهم بازار خود را در پایانی‌ترین ماه‌های سال از دست داده است و محصولات کمتری از دسته کامپیوترهای شخصی را در اختیار داشته است.

اپل در این بازه به عنوان چهارمین فروشنده کامپیوترهای شخصی شناخته شده است. بر این اساس شرکت لنوو، اچ پی و دل به ترتیب در جایگاه اول تا سوم را در اختیار داشته‌اند. با این حال شرکت اپل همچنان فروش بیشتری از شرکت‌های ایسوس و ایسر داشته است و توانسته کامپیوترهای بیشتری را در بازار به فروش برساند.

اپل در سال 2018 توانست جایگاه ایسوس را در زمینه عرضه کامپیوترهای شخصی برباید و به دسته سه فروشنده مهم کامپیوترهای شخصی در بازار جهانی تبدیل شود. با این حال این شرکت در این مدت فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را تجربه کرده است.

اپل معمولاً در بازه زمانی سه ماهه پایانی هر سال با کاهش در زمینه فروش مواجه می‌شود با این حال این شرکت در ماه‌های دیگر سال می‌تواند با قدرت بیشتری محصولات سخت افزاری خود را به فروش برساند.

گارتنر همچنین اعلام کرده که اپل با تمرکز بیشتر در زمینه آیفون‌ها و اپل واچ توانسته سهم بیشتری از بازار تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند را از آن خود کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420