لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات مربوط به تولید آیپد پرو نسل 4 با سیستم ارتباطی 5G تائید شد

شایعات مربوط به تولید آیپد پرو نسل 4 با سیستم ارتباطی 5G تائید شد

گزارش‌های تحلیلی خبرگزاری‌های مختلف حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از آیپد پرو نسل 4 با سیستم ارتباطی 5G رونمایی کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی، سیستم ارتباطی 5G را به خط تولید آیپدهای پرچم‌دار خود نیز بیاورد و در کنار آیفون‌ها، محصولاتی همراه با امکانات ارتباطی سریع‌تر را آماده عرضه به کاربران کند.

دیجی تایمز اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا با شرکت‌های پیشرفته فعال در زمینه مهندسی و عرضه آنتن‌های 5G با فرکانس بالا همکاری کرده است تا قطعات مربوط به آیپد نسل 4 را به بازار عرضه کند. آیپد نسل 4 قرار است به عنوان پیشرفته‌ترین تبلت های شرکت اپل در سال 2020 میلادی آماده عرضه شود که دارای سریع‌ترین سیستم‌های ارتباطی است.

در این گزارش دیجی تایمز اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی و عرضه آیپد پرو نسل 5 نکرده است. با این حال گزارش‌ها و شایعات پیشین حاکی از آن است که اپل در سپتامبر سال 2020 میلادی از 4 مدل آیفون با قابلیت ارتباط 5G رونمایی می‌کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که تا پیش از عرضه آیفون‌های 2020 شرکت اپل از آیپد پرو نسل 4 رونمایی نکند.

شرکت اپل در سال 2020 میلادی تصمیم دارد تا به طور کامل به سمت استفاده از فناوری mmWave (به معنای: امواج میلی متری) رو بیاورد و محصولات خود را با استفاده از این فناوری آماده عرضه به بازار کند. تا پیش از این مشخص شده است که شرکت اپل در تلاش برای معرفی و عرضه 4مدل آیفون همراه با فناوری 5G است.

این فناوری با استفاده از فرکانس‌های زیر 6 گیگاهرتز می‌تواند داده‌ها را با سرعت بیشتری از طریق بستر ارتباطات همراه انتقال دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420