لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات کامل آیفون 4S

مشخصات کامل آیفون 4S

 

آیفون 4 اس

 

چند نکته جالب درباره این گوشی وجود دارد . اول اینکه همان طور که انتظار می رفت،  آیفون 4S  در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.  نکته دوم اینکه این تلفن، دارای ابعاد و ظاهری کاملا مشابه با آیفون 4 خواهد بود. مهم ترین نکته این است که ساخت و جنس قاب دور این تلفن همراه، دقیقا همانی است که در آیفون 4 به کار رفته بود. باید دید که با توجه به این نکته، آیا اپل ضعف آنتن دهی معروف آی فون 4،  که با لمس قسمتی از گوشه پایینی و چپ این تلفن به وجود می آمد را برطرف کرده است یا خیر!

مشخصه مهم دیگری که در آیفون به آن اشاره کرده، وجود حافظه داخلی 64 گیگابایت در این تلفن همراه می باشد. این اولین باری است که شرکت اپل، تلفن همراهی با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می کند.  در گذشته، بیشترین حافظه ای که کاربران اپل در اختیار داشتند، 32 گیگابایت بود اما این مقدار حافظه از این پس، برای کاربران آیفون 4s   دو برابر شده است!

علاوه بر این، مشخص شده که این تلفن همراه، با پردازنده دو هسته ای A5 و با سرعت هر هسته، 1000 مگاهرتز عرضه خواهد شد.

نکته مهم دیگر آنکه آیفون 4 هم جا پای مدل 3GS  خواهد گذاشت و پس از معرفی مدل های جدید آیفون، با حافظه 8 گیگابایت در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. اما نکته مهم تر آنکه این گوشی به احتمال فراوان با کاهش قیمتی شدید از سوی اپل مواجه خواهد شد و شما خواهید توانست یک آیفون 4 را از این پس با عنوان یک گوشی میان قیمت خریداری کنید!
 

 

اپل,محصولات اپل,لپ تاپ اپل,نوت بوک اپل,لپتاپ اپل,محصولات,appleمکینتاش,آموزش مکینتاش,دانلود رایگان,دانلود,نرم افزار مکینتاش,بازی مکینتاش,بازی مک,بازیهای ,iosنرم افزار آیپد,آیپد,قیمت آیپد,آیپد اپل,آیپد2,آیپد3,مک بوک,مک بوک پرو,مک بوک ایر,آیفون,آیفون اپل,قیمت آیفون,آیفون 4,آیفون 4 اس,آیفون,4sآیفون 5,آیپاد اپل,آیپاد تاچ,آی مک,آیمک,مک پرو,نمایندگی اپل,مشهد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373