لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه جی تی ای 4 در استیم متوقف شد

عرضه جی تی ای 4 در استیم متوقف شد

شرکت راک استار پس از انتشار گزارش‌های متعدد از طرف کاربران، تائید کرده که بازی جی تی ای 4 از لیست بازی‌های در حال فروش در سرویس استیم حذف شده است.

این شرکت اعلام کرده که این بازی به دلیل عدم پشتیبانی در سرویس ویندوز لایو امکان اجرا در پلتفرم کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را ندارد و به همین دلیل کاربران امکان اجرای آن را نخواهند داشت. همین مسئله باعث شده تا شرکت راک استار به عنوان توسعه دهنده و عرضه کننده این بازی فروش آن را در سرویس استیم متوقف کند.

جی تی ای 4 یکی از بازی‌هایی بود که به صورت انحصاری و اختصاصی برای پلتفرم ویندوز لایو آماده عرضه شده بود. یکی از سخنگویان راک استار در مصاحبه با The Verge اعلام کرده که شرکت مایکروسافت دیگر از بازی‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز لایو پشتیبانی نمی‌کند و همین مسئله باعث شده تا شرکت راک استار دیگر تصمیمی به فروش و عرضه بازی‌های مبتنی بر این پلتفرم نداشته باشد.

با این حال توسعه دهندگان راک استار اعلام کرده‌اند که در حال بررسی و ارزیابی گزینه‌های دیگر برای عرضه این بازی و دیگر عناوین توسعه داده شده برای سرویس ویندوز لایو هستند تا آن‌ها را برای بار دیگر به کاربران کامپیوترهای ویندوزی ارائه دهند.

وی تی ای 4 یکی از بازی‌های پر درخواست و پرفروش پلتفرم ویندوز لایو بود که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کردند. پلتفرم ویندوز لایو نیز در سال 2013 آماده عرضه به کاربران علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی شده بود که حالا دیگر از طرف مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود و همین مسئله کار را برای توسعه دهندگان و گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های مبتنی بر این سرویس سخت‌تر کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420