لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی برای دومین سال متوالی از شرکت در E3 خودداری می‌کند

سونی برای دومین سال متوالی از شرکت در E3 خودداری می‌کند

 گزارش‌های منتشر شده از طرف شرکت سونی حاکی از آن است که مدیران این کمپانی تصمیم به عدم شرکت در کنفرانس E3 2020 گرفته‌اند.

این دومین باری است که شرکت سونی از شرکت در کنفرانس E3 صرف نظر می‌کند. بر این اساس سونی تصمیم دارد تا در کنفرانسی جداگانه به معرفی اطلاعات و قابلیت‌های کنسول نسل بعدی خود یعنی پلی استیشن 5 بپردازد. کنفرانس E3 هر سال در ماه ژوئن در شهر لوس‌آنجلس برگزار می‌شود که در آن شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات سرگرمی، بازی و محتوای دیجیتالی صوتی و تصویری از محصولات جدید خود در آن رونمایی می‌کنند.

در این میان مشخص شده است که شرکت سونی تصمیم دارد تا امسال نیز از شرکت در این کنفرانس خودداری کند و به جای آن رویدادی اختصاصی و ویژه را برای معرفی محصولت خود برگزار کند. سال گذشته، فیل اسپنسر، مدیر بخش توسعه ایکس باکس در شرکت مایکروسافت ضمن انتقاد از تصمیم سونی، اعلام کرده بود که عدم شرکت این کمپانی در نمایشگاه E3 باعث کاهش سطح رقابت میان بازار کنسول‌های بازی می‌شود و این مسئله به ضرر تمامی شرکت‌های فعال در زمینه توسعه و عرضه بازی‌های ویدیویی و محصولات مبتنی بر آن‌ها است. اسپنسر همچنین اعلام کرده بود که عدم شرکت سونی در کنفرانس یاد شده باعث کاهش سطح اهمیت این رویداد می‌شود که عملی بسیار غیرمنصفانه از طرف شرکت سونی به حساب میاید.

با توجه به این گزارش‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت سونی به طور کامل تصمیم دارد تا سیاست‌های خود در مورد فعالیت در عرصه بازی‌های ویدیویی را تغییر دهد و از این پس روند دیگری را برای معرفی و عرضه محصولات خود پیش بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420