لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات اپل تی وی نسل 5 توسط شرکت اپل فاش شد

اطلاعات اپل تی وی نسل 5 توسط شرکت اپل فاش شد

شرکت اپل به تازگی اطلاعات مربوط به محصولات آینده خود را در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا منتشر کرده است و حالا مشخص شده که اپل در کنار مک بوک پرو 14 اینچ، تصمیم به رونمایی از اپل تی وی نسل 5 را نیز دارد.

اپل در توضیحات خود در مورد محصولات جدید، سخن از یک ست تاپ باکس از برند اپل با شماره مدل A1625 و A1842 داده است که با سیستم عامل تی وی او اس 13 آماده عرضه می‌شود. این اطلاعات به طور کامل نشان دهنده حضور نسل جدید اپل تی وی در سری محصولات معرفی شده از شرکت اپل در نیمه اول سال 2020 میلادی است.

اپل شب گذشته این اطلاعات را در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ثبت رسانده است که نشان از آن دارد که شرکت اپل در تلاش برای معرفی و عرضه اپل تی وی نسل 5 در آینده نزدیک است. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده شرکت اپل تصمیم دارد تا اپل تی وی نسل 5 را در جریان رویداد مارس خود آماده معرفی و عرضه به بازار کند؛ با این حال برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند این محصول بدون معرفی در مراسم ویژه‌ای در وب سایت شرکت اپل رونمایی خواهد شد.

شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از اپل تی وی 5 ارائه نداده است و همچنان معلوم نیست که شرکت اپل چه قابلیت‌هایی را آماده عرضه در این نسخه جدید از ست تاپ باکس‌های دیجیتالی خود می‌کند.

اپل تی وی ست تاپ باکس دیجیتالی اختصاصی شرکت اپل است که از طریق سرویس‌های نرم افزاری مختلف و با ارتباط اینترنت می‌تواند محتوای ویدیویی را به کاربران نشان دهد. این محصول مهم‌ترین راهکار شرکت اپل برای هوشمند سازی خانه و سیستم‌های صوتی و تصویری است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420