لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحریم‌های بین‌المللی باعث عدم دسترسی به آپارات شد

تحریم‌های بین‌المللی باعث عدم دسترسی به آپارات شد

 وب سایت آپارات از ساعاتی پیش با اختلال‌های متعددی برای برخی از کاربران مواجه شده است. مدیر عامل این وب سایت امروز پس از خارج شدن آپارات از دسترسی بسیاری از کاربران در سراسر ایران و کشورهای خارجی ضمن تائید این مسئله اعلام کرد که عدم دسترسی به آپارات به تحریم‌های بین‌المللی ربط دارد.

محمد جواد شکوری، مدیر عامل آپارات طی توییت جدید خود اعلام کرد که شرکت ثبت کننده دامنه آپارات به دلیل تحریم‌های بین‌المللی از ارائه خدمات به این وب سایت سر باز زده است و این مسئله باعث از دسترس خارج شدن این وب سایت شده است.

شکوری اعلام کرده که تیم آپارات در حال انتقال شرکت ثبت کننده دامنه است و به کاربران این وب سایت امید داده است که این وب سایت به‌زودی بدون مشکل آماده ارائه خدمات به کاربران می‌شود. 

آپارات از دیدگاه الکسا پربازدید ترین سایت ایرانی است. رتبه الکسای این وب سایت در ایران پس از گوگل در رتبه دوم قرار گرفته است. این وب سایت همچنین دارای رتبه 107 جهانی الکسا بوده و یکی از ارزشمندترین وب سایت‌های پخش محتوای ویدیویی در ایران به حساب میاید.

این وب سایت میزبان پخش محتوای ویدیویی به صورت زنده بوده و بسیاری از استریمرها و گیمرهای ایرانی در کنار تولید کنندگان محتوای ویدیویی در این وب سایت فعالیت می‌کنند. عدم دسترسی به این وب سایت ممکن است به ضرر بسیاری از کاربران و کسب و کارهای ایرانی منجر شود.

گفتنی است که در حال حاضر وب سایت آپارات توسط برخی از کاربران قابل دسترسی بوده و برای برخی دیگر از کاربران امکان دسترسی ندارد. این وب سایت در حال بررسی موضوع و رفع مشکل یاد شده است تا از آن طریق بتواند برای بار دیگر به کاربران خود خدمات مربوط به پخش آنلاین ویدیو را ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373