لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابعاد آیفون 12 مشابه آیفون 8 خواهد بود

ابعاد آیفون 12 مشابه آیفون 8 خواهد بود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 از 5 تلفن هوشمند رونمایی کند که یکی از آن‌ها که احتمالاً با نام آیفون 12 معرفی می‌شود دارای نمایشگر 5.4 اینچ بوده و ابعاد آن قرار مشابه با آیفون 8 باشد.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara شب گذشته طی گزارشی اعلام کرده که ابعاد آیفون 12 یا همان آیفون 5.4 اینچ سال 2020 قرار است مشابه با آیفون 8 باشد. این وب سایت ژاپنی اعلام کرده که اطلاعات یاد شده را از یک تأمین کننده قطعات آیفون‌ها در جریان نمایشگاه CES 2020 به دست آورده است.

این تأمین کننده که نام آن فاش نشده، اعلام کرده که شرکت اپل همچنین در تلاش است تا فیس آیدی را در کنار تاچ آیدی در برخی از تلفن‌های هوشمند خود عرضه کند؛ اما تا به امروز در این زمینه موفقیت قابل اتکایی کسب نکرده است. با این حال در صورت موفقیت اپل در این زمینه، برخی از آیفون 2020 و احتمالاً آیفون 12 با دو سیستم احراز هویت بیومتریک؛ یعنی فیس آیدی و تاچ آیدی آماده عرضه می‌شوند.

ادعای وب سایت Mac Otakara به طرز گیج کننده‌ای به برخی از خصوصیات و شایعاتی که تا پیش از این در مورد آیفون SE 2 یا همان آیفون 9 منتشر شده مربوط است. شایعات منتشر شده تا به امروز بر این ادعا هستند که شرکت اپل در سال 2020 از آیفون 9 با ابعاد آیفون 8 و سخت افزارهای مشابه با آیفون 11 رونمایی می‌کند.

اما حالا این وب سایت ادعا کرده که یک تلفن هوشمند دیگر، یعنی نسخه 5.4 اینچی آیفون‌های 2020 که احتمالاً با عنوان آیفون 12 رونمایی می‌شود نیز با همین ابعاد ساخته خواهد شد.

در بخشی از گزارش این وب سایت توضیح داده که سایز بدنه آیفون 12 به طراحی آیفون 7 باز می‌گردد؛ اما ظاهر این تلفن‌های هوشمند به دلیل استفاده از نمایشگرهای ال ای دی و طراحی متفاوت فلاش، تغییرات بسیار زیادی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420