لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مک بوک پرو 14 اینچ 2020 در دیتابیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا مشاهده شد

اطلاعات مک بوک پرو 14 اینچ 2020 در دیتابیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا مشاهده شد

شرکت اپل روز گذشته اطلاعات مربوط به مک بوک پرو 14 اینچ 2020 را در دیتابیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رسانده است که نشان از آماده سازی این محصول برای عرضه و معرفی در آینده نزدیکدارد.

اپل این محصول را به عنوان نسل جدید لپ تاپ‌های خود با سیستم عامل مک او اس کاتالینا توصیف کرده است. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصول پیش از عرضه نسخه نهایی مک او اس 10.16 آماده عرضه به بازار شود و فروش آن در نیمه اول 2020 آغاز می‌شود.

در ادامه اطلاعات منتشر شده، مشخص شده است که شرکت اپل از کیبوردهای دارای مکانیزم قیچی استفاده کرده است. اپل از اواخر سال 2019 میلادی و در زمان معرفی و عرضه مک بوک پرو 16 اینچی برای بار دیگر از کیبوردهای دارای مکانیزم قیچی استفاده کرد و به طور کامل فرایند تولید مک بوک ها با کیبوردهای پروانه‌ای را کنار گذاشت.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، برخی از تحلیلگران اعلام کرده‌اند که شرکت اپل احتمالاً این محصول را با همان ابعاد مک بوک پروهای 13 اینچی آماده عرضه به بازار می‌کند؛ اما این شرکت در تلاش است تا همانند مک بوک پرو 16 اینچی با کوچک‌تر کردن حاشیه‌های نمایشگر، سایز آن را تا یک اینچ افزایش دهد.

بر اساس این گزارش‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل در جریان اولین کنفرانس خود در سال 2020 میلادی از این مک بوک در کنار نسل جدید برخی از محصولات سخت افزاری دیگر خود رونمایی می‌کند.

پیش بینی‌های دیگر انجام شده در مورد این محصول ادعا می‌کنند که شرکت اپل مک بوک پرو 14 اینچ را با همان قابلیت‌های سخت افزاری مشابه با مک بوک پرو 16 اینچی آماده عرضه می‌کند و تمامی مدل‌های آن دارای تاچ بار خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420