لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت فریم ویر 2C54 ایرپاد پرو باعث اختلال در روند قابلیت حذف نویز می‌شود

آپدیت فریم ویر 2C54 ایرپاد پرو باعث اختلال در روند قابلیت حذف نویز می‌شود

در تاریخ 16 دسامبر 2019 شرکت اپل آپدیت فریم ویر جدید را برای ایرپاد پرو آماده عرضه کرد که بسیاری از کاربران در حال حاضر از این نسخه استفاده می‌کنند. در این میان برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که این نسخه دارای اختلالات جدی در زمینه کارکرد برخی از قابلیت‌ها است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده آپدیت فریم 2C54 ایرپاد پرو باعث ایجاد اختلال ویژه در قابلیت حذف نویز یا همان noise cancelation است که باعث ایجاد مشکلاتی ویژه برای کاربران شده است. کاربران در وب سایت RTINGS.com اعلام کرده‌اند که شرکت اپل در حال حاضر این به روز رسانی را از چرخه عرضه خارج کرده است؛ با این حال بسیاری از کاربرانی که این نسخه را دریافت کرده‌اند دارای مشکلات جدی در زمینه کار با ایرپاد خود هستند.

این وب سایت همچنین اعلام کرده که ادعای کاربران مبنی بر مشکل دار بود آپدیت یاد شده در ایرپاد پرو را تائید کرده است. این مشکل به صورت مشخص باعث می‌شود تا ایرپاد پرو امکان ایزوله کردن صدای محیط اطراف را به صورت بهینه نداشته باشد. این در حالی است که تا پیش از نصب این به روز رسانی قابلیت noise cancelation به طور کامل کار می‌کرد و کاربران با آن مشکلی نداشته‌اند.

به کاربران توصیه می‌شود تا از طریق بخش تنظیمات در آیفون به زیر شاخه Settings -> General -> About -> AirPods Pro مراجعه کنند و نسخه فریم ویر ایرپاد را بررسی کنند. در صورت نصب نبودن این به روز رسانی کاربران نیازی به نگرانی در زمینه کارکرد ایرپاد پروی خود ندارند؛ اما در صورت نصب بودن این به روز رسانی روی ایرپاد پرو باید کاربران تا زمان عرضه نسخه بعدی آپدیت فریم ویر منتظر باقی بمانند.

گفتنی است که امکان داون گرید کردن فریم ویر به هیچ وجه برای ایرپادها وجود ندارد و کاربران باید تا زمان عرضه نسخه بعدی و رفع این مشکل منتظر باقی بمانند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420