لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی در مورد بازی‌های رایگان ایکس باکس گلد در فوریه 2020

پیش بینی در مورد بازی‌های رایگان ایکس باکس گلد در فوریه 2020

بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو در ژانویه 2020 به‌تازگی آماده عرضه شده است و حالا برخی از تحلیلگران در حال انتشار شایعاتی در مورد بازی‌های رایگان این سرویس در جریان ماه فوریه هستند.

بررسی های انجام شده از رفتار شرکت مایکروسافت در عرضه بازی‌های رایگان در سرویس ایکس باکس لایو حاکی از آن است که این شرکت معمولاً بازی‌های نسبتاً قدیمی را به صورت رایگان آماده عرضه به کاربران می‌کند و تمایلی به عرضه بازی‌های جدیدی که سطح تقاضا برای آن‌ها بالا است، نمی‌کند.

از طرف دیگر بازی‌های ارائه شده در این سرویس معمولاً آن‌قدر قدیمی نیستند که باعث کاهش سطح تمایل کاربران برای دسترسی به سرویس ایکس باکس لایو گلد شود. بر این اساس برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت مایکروسافت احتمالاً 3 تا 4 بازی را در سرویس ایکس باکس گلد در جریان فوریه 2020 آماده عرضه می‌کند.

در این پیش‌بینی‌ها مشخص شده که شرکت مایکروسافت احتمالاً دو تا سه بازی از این مجموعه را آماده عرضه به صورت رایگان به کاربران می‌کند:

  • 1.Resident Evil 7 Biohazard
  • 2.Just Cause 3
  • 3.Strange Brigade
  • 4.ABZÛ

بازی‌هایی نظیر رزیدنت اویل 7 و جاست کاز 3 از جمله عناوین پردرخواست؛ اما نسبتاً قدیمی سرویس ایکس باکس لایو هستند که به نظر می‌رسد طبق سیاست‌های تجاری مایکروسافت حداقل یکی از آن‌ها را در فوریه 2020 آماده عرضه به صورت رایگان می‌کند.

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا دو بازی دیگر را نیز در مجموعه رایگان عرضه شده در فوریه 2020 آماده عرضه کند که به احتمال زیاد شامل Strange Brigade و ABZÛ ممکن است از جمله آن‌ها باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373