لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 آخرین کنسول‌های بازی خواهند بود

ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 آخرین کنسول‌های بازی خواهند بود

شرکت سونی و مایکروسافت به‌تازگی از پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرده‌اند و حالا تحلیلگران بر این باور هستند که عمر کنسول‌های بازی به پایان رسیده است.

مجله اینترنتی فوربس به‌تازگی طی مقاله‌ای اعلام کرده که دنیای کنسول‌های بازی به سررسیده است و شرکت‌های سونی و مایکروسافت نیز از این مسئله آگاه هستند. مایکروسافت از همین حالا با معرفی و عرضه ایکس باکس سری ایکس به‌عنوان جایگزینی مناسب برای کامپیوترهای گیمینگ، عملاً ثابت کرده که تمایلی به توسعه نسل جدیدی از کنسول‌های بازی ندارد.

علاوه بر این، شرکت سونی نیز هنوز اطلاعات دقیقی از پلی‌استیشن 5 منتشر نکرده است اما کانفیگ سخت افزاری این محصول نشان می‌دهد که پلی استیشن 5 بیش از اینکه به‌عنوان یک کنسول بازی مورد استفاده قرار گیرد، بیشتر شبیه یک کامپیوتر حرفه‌ای باقدرت پردازش گرافیکی بسیار بالا است.

از طرف دیگر شایعاتی نظیر پشتیبانی از سرویس‌های اجرای گیمینگ نظیر استیم و اپیک در ایکس باکس سری ایکس و ارائه امکان اجرای تمامی بازی‌های جدید روی ایکس باکس‌های نسل قبل که با پسوند وان عرضه شده بودند روی این مسئله تأکید بیشتری کرده است.

شرکت‌های تولید کننده کنسول‌ها دیگر تمایلی به تولید سخت افزارهای قدرتمندتر ندارند و به جای آن در حال حفظ جایگاه سرویس‌های آنلاین عرضه بازی خود هستند. بر این اساس، میزان فروش بازی‌ها در سرویس ایکس باکس لایو و پلی‌استیشن نتورک برای مایکروسافت و سونی از اهمیت بیشتری نسبت به فروش هر چه بیشتر کنسول‌ها دارد. همین مسئله باعث شده تااین شرکت‌ها حتی تمایل بیشتری به عرضه سرویس‌های استریم بازی‌ها از طریق پردازش ابری داشته باشند و دیگر به سمت تولید کنسول‌های محدود شده از نظر نرم افزاری و سخت افزاری نخواهند رفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420