لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی Shot on iPhone جدید اپل به مناسبت فرارسیدن سال نوی چینی

ویدیوی Shot on iPhone جدید اپل به مناسبت فرارسیدن سال نوی چینی

شرکت اپل به تازگی دو ویدیوی جدید را از مجموعه Shot on iPhone به مناسبت فرارسیدن سال نوی چینی منتشر کرده است. این ویدیوها همگی با دوربین آیفون 11 پرو فیلم‌برداری شده‌اند.

این ویدیو در حقیقت یک فیلم کوتاه است که به زبان چینی ساخته شده است. در این ویدیو، مادر و دختری نشان داده می‌شوند که در یک تاکسی هستند و در حال سفری به نقاط مختلف شهر هستند.

داستان اصلی این فیلم کوتاه در مورد مادری است که مجبور می‌شود تا فرزند خود را همراه خود به محل کارش ببرد. ابتدای داستان، او با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود و مسافرین از اینکه او دخترش را در تاکسی قرار داده ناراحت می‌شوند. اما رفته رفته مسافرین مختلف از اینکه یک کودک در تاکسی حضور دارد ناراحت نمی‌شوند.

این ویدیو در حال نشان دادن چالش‌های مادری است که در کنار شغل تاکسی رانی خود در حال نگه داری از فرزند خود نیز هست. شخصیت اول داستان این فیلم کوتاه به یاد رفتار خود با مادرش میافتد و سعی می‌کند تا تعادلی منطقی را میان زندگی حرفه‌ای خود و خانواده خود برقرار کند.

اتفاق جالبی که برای در پایان برای او میافتد، این است که او مادر خود را به صورت اتفاقی سوار ماشین می‌کند و در نهایت با او آشتی می‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

این فیلم کوتاه با دوربین آیفون 11 پرو فیلم برداری شده است و اپل آن را در مجموعه ویدیوهای Shot on iPhone منتشر کرده است.

این ویدیو در سال 2017 ساخته شده با این حال اپل به مناسبت فرارسیدن سال جدید چینی آن را در حساب رسمی یوتیوب خود منتشر کرده است. گفتنی است که این فیلم کوتاه تا پیش از این نامزد دریافت جوایز مختلفی نیز شده بود.

اپل با انتشار ویدیوی های Shot on iPhone در تلاش است تا قدرت دوربین تلفن‌های هوشمند آیفون را به‌تمامی کاربران خود نشان دهد و به همه ثابت کند که حتی افراد حرفه‌ای نیز با استفاده از این تلفن هوشمند می‌توانند فیلم برداری‌های شگفت انگیزی انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420