لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در کارخانه باتری آیفون چه می‌گذرد؟

در کارخانه باتری آیفون چه می‌گذرد؟

باتری یکی از قطعات مهم در طراحی و ساخت آیفون‌ها است که شرکت اپل به تولید باکیفیت و ایمن آن اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. اسکاتی آلن، هکری که تا پیش از با قرار دادن جک 3.5 میلی‌متری در آیفون 7 و تغییر حافظه داخلی آن معروف شده بود، اخیراً نگاهی به کارخانه و خط تولید باتری آیفون‌ها انداخته است.

این کارخانه که در شهر دونگوان چین واقع شده است، وظیفه تولید انبوه باتری آیفون‌ها را بر عهده دارد. باتری‌های تولید شده توسط این کارخانه برای عرضه در بازار و به‌منظور تعویض باتری‌هایی که عمر مفید آن‌ها تمام شده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسکاتی آلن مدت‌ها است که در کشور چین فعالیت می‌کند و بارها به بازار سیاه این کشور رفته است تا قطعات آیفون‌های مختلف را پیدا کند و از آن طریق گوشی شخصی‌سازی‌شده خود را بسازد و از آن‌ها استفاده کند. او اخیراً به خطر تولید باتری آیفون‌ها در یکی از کارخانه‌های چینی رفته تا شاهد روند ساخت این باتری‌ها باشد. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 او در این ویدیوی بیست و هشت دقیقه‌ای به روند کامل تولید انبوه باتری آیفون پرداخته است. در خط تولید باتری آیفون‌ها، کارخانه سازنده کاتدها و آندهای باتری لیتیوم یونی را با ترکیبی خاص ایجاد می‌کنند و آن را در ورق آلومینیمی قرار می‌دهند. ورق آلومینیومی که به عنوان پوشش باتری عمل می‌کند، بارها گرم و سرد می‌شود و پس از آن زیر دستگاه پرتوی ایکس مورد بررسی قرار داده می‌شود.

این کارخانه آلومینیوم‌ها را با فشار 800 تن روی دستگاه پرس قرار می‌دهد تا پوشش به طور کامل ایمن شود و لایه‌های آند و کاتد با استفاده از بهترین مواد ممکن و با ایمن‌ترین حالت برای تعبیه در تلفن‌های هوشمند آیفون قرار گیرد. به طور کل، این ویدیو نشان دهنده پروسه‌ای پیچیده است که کارخانه‌های چینی برای تولید انبوه باتری آیفون‌ها طی می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373