لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو پیش بینی مهدی حسینی را در مورد عرضه 5G در آیفون 12 رد کرد

مینگ چی کو پیش بینی مهدی حسینی را در مورد عرضه 5G در آیفون 12 رد کرد

هفته گذشته بود که مهدی حسینی، تحلیلگر وب سایت Street Insider ضمن مخالفت با پیش‌بینی‌های مینگ چی کو در مورد تاریخ عرضه قابلیت ارتباط 5G در آیفون 12 اعلام کرد که اپل به صورت تدریجی اقدام به ارائه این قابلیت از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری آی او اس 4 می‌کند. حال مینگ چی کو این ادعا را رد کرده است.

مینگ چی کو تحلیلگر TF International Securities به تازگی اعلام کرده ادعای مهدی حسینی در مورد عرضه تدریجی سیستم ارتباطی 5G در آیفون 12 از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری در آی او اس 14 اشتباه است. مینگ چی کو تأکید کرده است که 4 مدل آیفون رده‌بالای شرکت اپل در سال 2020 قرار است از سیستم ارتباطی 5G پشتیبانی کنند که همگی آن‌ها در نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار می‌شوند.

مینگ چی کو اعلام کرده که پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G با فناوری mmWave قرار است در 5 کشور شامل آمریکا، کانادا، ژاپن، کره و انگلستان آماده عرضه شود. با این حال این قابلیت در ابتدای معرفی و عرضه به طور کامل محدود خواهد بود و اپل به صورت نرم‌افزاری دسترسی به آن‌ها را بسته است.

مینگ چی کو اعلام کرده که آیفون‌های عرضه شده با این قابلیت ارتباطی در سپتامبر 2020 آماده معرفی می‌شوند؛ اما شرکت اپل در فصل تعطیلات امکان دسترسی به 5G را به کاربران می‌دهد. وی تأکید کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا 5 مدل یادشده را در دو نسخه متفاوت با پشتیبانی از قابلیت 5G و با پشتیبانی از LTE آماده عرضه به بازار کند که هر دو به صورت هم‌زمان آماده عرضه به بازار جهانی خواهند شد و اپل تصمیمی برای عرضه تدریجی آیفون‌ها را ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420