لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه مک‌بوک را پاک کنیم؟ | آموزش تمیز کردن نمایشگر مک‌بوک

چگونه مک‌بوک را پاک کنیم؟ | آموزش تمیز کردن نمایشگر مک‌بوک

تمیز کردن مک‌بوک بوک و دیگر محصولات الکترونیکی در بسیاری از مواقع با چالش‌های ویژه‌ای همراه است. بسیاری از افراد نگران خرابی نمایشگر و تغییر ظاهر، در حین تمیز کردن نمایشگر مک‌بوک هستند.

اپل در توضیح نحوه تمیز کردن صفحه نمایش مک‌بوک ها توضیحات ویژه‌ای را ارائه داده است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. این توضیحات شامل موارد زیر می‌شود: 

در زمان پاک کردن بخش‌های خروجی مک‌بوک، مک‌بوک پرو یا مک‌بوک ایر، ابتدا کامپیوتر خود را خاموش کنید و اتصال آن را از آداپتور قطع کنید. سپس از یک پارچه مرطوب و بدون پرز برای پاک کردن بخش‌های خروجی کامپیوتر استفاده کنید. از مرطوب کردن درزها خودداری کنید. هرگز مایعات را به صورت مستقیم روی کامپیوتر خود اسپری نکنید. از اسپری‌های ائروسل (سوسپانسیون هوا پخش دارای ذرات جامد) یا مواد حلال، ساینده و تمیز کننده‌هایی که حاوی هیدروژن پروکسید (آب اکسیژنه) استفاده نکنید؛ چرا که این مواد می‌توانند به بدنه دستگاه شما آسیب برسانند.

برای پاک کردن صفحه نمایش مک‌بوک پرو یا مک‌بوک ایر ابتدا کامپیوتر را خاموش کرده و اتصال به آداپتور را قطع کنید. یک پارچه مرطوب بدون پرز را مورد استفاده قرار دهید. این پارچه را فقط با آب مرطوب کنید؛ سپس از آن برای پاک کردن نمایشگر استفاده کنید. 

اپل همچنین توضیح داده که برای پاک کردن تاچ بار، تاچ آیدی و باقی بخش‌های مک‌بوک های جدید از همین دستمال‌های مرطوب بدون پرز استفاده کنید. اپل در تمامی بخش‌های صفحه پشتیبانی تأکید کرده که به هیچ وجه از مواد شوینده یا شیمیایی استفاده نکنید و صرفاً از آب برای پاک سازی دستگاه‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، اپل تأکید کرده که میزان آب نباید روی دستمال زیاد باشد؛ چرا که ممکن است باعث نفوذ مایعات به داخل درزها و تخریب قطعات الکترونیکی شود.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420