لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوکمان گو بیشترین میزان کاربر را در سال 2019 داشته است

پوکمان گو بیشترین میزان کاربر را در سال 2019 داشته است

گزارش‌های آماری اخیر حاکی از آن است که سال 2019 بیشترین میزان فروش را برای بازی پوکمان گو به همراه داشته است.

بر اساس نتیجه تحلیل‌های موسسه سنسور تاور، این بازی در سال 2019 نزدیک به 900 میلیون دلار فروش درون برنامه‌ای را برای توسعه دهندگان خود به همراه داشته است. این مسئله به معنای آن است که درآمد توسعه دهندگان این بازی از فروش موارد مختلف در طول سال 2019 بیشتری میزان را از زمان معرفی و انتشار این بازی در سال 2016 و 2017 داشته است.

تا پیش از این مشخص شده بود که شرکت نینتندو با توسعه و عرضه بازی پوکمان گو در سال 2016 نزدیک به 823 میلیون دلار درآمد داشته است. اما حالا درآمد 894 میلیون دلاری سال 2019 این بازی باعث شده تا تحلیلگران سال گذشته را بهترین دوره زمانی برای توسعه دهندگان آن معرفی کنند.

پوکمان گو با این میزان فروش 10 درصد رشد بیشتری را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. این بازی تنها در یک سال، آن هم 2017 میلادی میزان فروش بسیار کمی را تجربه کرده بود و رشد آن به منفی 29 درصد رسیده بود؛ با این حال میزان رشد درآمد نینتندو برای توسعه و عرضه این بازی در سال 2018 و 2019 به ترتیب 38 و 10 درصد رشد مثبت را تجربه کرده‌اند.

به طور کل، شرکت نینتندو با ورود به عرصه بازی‌های تحت موبایل توانسته رشد قابل توجهی را درزمینهٔ درآمد و فروش محصولات خود تجربه کند و حتی سهام خود را در طول سالیان گذشته افزایش دهد.

سنسورتاور در پایان تائید کرده که پشتیبانی از قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و ارائه چالش‌های جدید باعث شده تا میزان تمایل کاربران برای اجرای این بازی در طول سالیان گذشته افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420