لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایپیک گیمز استور و استیم احتمالاً در ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌شوند

ایپیک گیمز استور و استیم احتمالاً در ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌شوند

شرکت مایکروسافت به تازگی از نسل جدید کنسول‌های خود با عنوان ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرده است و حالا مشخص شده است که این کنسول احتمالاً از سرویس استیم و اپیک گیمز استور پشتیبانی می‌کند.

در یکی از اسناد منتشر شده از شرکت مایکروسافت و بخش توسعه ایکس باکس سری ایکس آمده است که این کنسول قرار است همانند کامپیوترهای شخصی عملکردی متفاوت نسبت به کنسول‌های بازی داشتهباشد. بر این اساس این کنسول جدید احتمالاً همانند کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز امکان پشتیبانی از بازی‌های ارائه شده در سرویس استیم و اپیک گیمز استور را به کاربران می‌دهد.

تعدادی از کاربران و افراد حرفه‌ای فعال در بخش Supoort وب سایت Xbox Community نیز به این شایعات پرداخته‌اند و اعلام کرده‌اند که کنسول بعدی مایکروسافت احتمالاً امکاناتی فراتر از یک کنسول بازی معمولی خواهد داشت و کاربران می‌توانند به صورت آزادانه‌تر بازی‌های مورد نظر خود را در آن نصب کرده و آن‌ها را اجرا کنند.

شرکت مایکروسافت نیز تا پیش از این بارها از طریق مصاحبه مدیران خود با خبرگزاری‌ها و حتی رویداد مربوط به معرفی ایکس باکس سری ایکس تأکید کرده که این محصول به‌جای اینکه شبیه به یک کنسول بازی توسعه داده شود؛ بیشتر شبیه یک کامپیوتر حرفه‌ای مخصوص بازی‌ها توسعه داده شده است که از سخت افزارهای ویژه‌ای بهره می‌برد.

گزارش‌های منتشر شده در ساعات پیش نیز تائید کرده‌اند که مایکروسافت تمایلی برای عرضه بازی اختصاصی برای ایکس باکس سری ایکس ندارد و تمامی بازی‌های ارائه شده در آن که از طرف مایکروسافت توسعه داده شده‌اند در ایکس باکس وان نیز آماده اجرا خواهند بود و مایکروسافت بیش از پانزده سال از ایکس باکس وان به‌عنوان کنسول نسل هشتمی خود پشتیبانی نرم افزاری کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373