لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه تا به امروز در مورد آیفون 9 می‌دانیم :: بخش پایانی

هر آنچه تا به امروز در مورد آیفون 9 می‌دانیم :: بخش پایانی

آیفون 9 به‌زودی آماده معرفی و عرضه می‌شود و حالا شایعات و حواشی آن در حال افزایش هستند. در بخش اول و دوم به برخی از خاصیت‌های این تلفن هوشمند و اتفاقاتی که تا به امروز و مشخصاً پیش از معرفی این تلفن هوشمند رخ داده‌اند پرداختیم.

در بخش سوم و بخش‌های پیشین به برخی از شایعات مربوط به آیفون 9 اشاره کردیم و حالا در این بخش، قرار است به مشخصات سخت افزاری و تاریخ عرضه آیفون 9 بپردازیم.

آیفون 9 از 5G پشتیبانی نمی‌کند

همان‌طور که در شایعات پیشین نیز بررسی کردیم، شرکت اپل تصمیم دارد تا 5 مدل آیفون جدید را در سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار کند. این شایعات همچنین بر این ادعا هستند که شرکت اپل بین 1 تا 3 مدل از گوشی‌های خود را با سخت افزار مدرن‌تر و سیستم ارتباطی 5G آماده عرضه به بازار می‌کند. بر اساس این ادعا و با توجه به اینکه آیفون 9 نسخه میان رده گوشی‌های اپل در سال 2020 میلادی است، عرضه سیستم ارتباطی 5G در آن دور از ذهن به نظر می‌رسد.  

سخت افزار آیفون 9 مدرن‌تر می‌شود


مینگ چی کو در یکی از گزارش‌های خود اعلام کرده که آیفون 9 قرار است با سخت افزارهای مدرن‌تر و کارآمدتری نسبت به آیفون 8 آماده عرضه شود. بر این اساس او اعلام کرده که آیفون 9 قرار است سخت افزاری برابر با آیفون 11 داشته باشد. در صورت حقیقت داشتن این مسئله آیفون میان رده جدید دارای 3 گیگابایت رم و پردازنده A13 Bionic خواهد بود.  

معرفی و عرضه آیفون 9 و آیفون 9 پلاس احتمالاً در نیمه اول سال خواهد بود


بررسی‌ها و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در نیمه اول سال 2020 میلادی آیفون 9 و آیفون 9 پلاس را آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند. بسیاری از منابع خبری و تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در جریان کنفرانس فروردین ماه سال 1399 از این تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد. اپل احتمالاً در نیمه اول سال 2020 از آیفون 9 و آیفون 9 پلاس در دو سایز 4.7 و 6.1 اینچ رونمایی می‌کند و در جریان کنفرانس سپتامبر خود از آیفون 12، 12 پرو و 12 پرو مکس رونمایی می‌کند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373