لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه تا به امروز در مورد آیفون 9 می‌دانیم :: بخش دوم

هر آنچه تا به امروز در مورد آیفون 9 می‌دانیم :: بخش دوم

اپل ممکن است در سال 2020 میلادی از آیفون 9 رونمایی کند و حالا شایعات و بحث‌ها در مورد این تلفن هوشمند برای بار دیگر داغ شده است.

در بخش اول این مجموعه مطالب گفتیم که آیفون 9 برای دو سال در ابهام بود و حالا پس از دو سال اپل ممکن است این محصول را آماده معرفی و عرضه به بازار کند. این تلفن هوشمند احتمال خیلی زیاد از جمله محصولات میان رده شرکت اپل خواهد بود که اطلاعاتی از مشخص سخت افزاری آن نیز منتشر شده است. 

آیفون 9 ممکن است در دو سایز متفاوت آماده عرضه شود

شایعات منتشر شده از فعالیت‌های شرکت اپل در سال 2020 میلادی حاکی از آن است که این شرکت تصمیم به معرفی 5 مدل تلفن هوشمند در این سال دارد. این پنج مدل آیفون قرار است شامل 1 مدل میان رده با سایز 4.7 اینچ، یک مدل آیفون میان رده دیگر با سایز 6.1 اینچ، دو مدل پرچم‌دار با سایز 5.4 و 6.7 و یک تلفن هوشمند دیگر با سایز 6.1 می‌شود. برخی از منابع خبری پیش بینی کرده‌اند که مدل 4.7 اینچی قطعاً با نام آیفون 9 یا آیفون SE 2 رونمایی می‌شود؛ اما در مورد مدل میان رده آیفون 6.1 اینچی برخی منابع اعلام کرده‌اند که این تلفن هوشمند احتمال با نام آیفون 9 پلاس یا آیفون 9 مکس آماده رونمایی و عرضه به بازار می‌شود.

3 مدل آیفون دیگر نیز به‌احتمال زیاد با نام آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس رونمایی خواهند شد. 

آخرین تلفن هوشمند اپل با نمایشگر کوچک‌تر از 5 اینچ

 اپل از سال 2018 به‌طور کامل فرایند تولید آیفون‌ها را به سمت نمایشگر با سایز 5.8 و بزرگ‌تر از آن برد. آیفون‌ها در طول دو سال گذشته با سایز 5.8، 6.1 و 6.5 رونمایی شدند. در این میان، شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در سال 2020 به‌طور کامل این سایزها را تغییر خواهد داد. علاوه بر این، آنچه در حال حاضر با نام آیفون 9 شناخته می‌شود احتمالاً قرار بود به‌عنوان نسل دوم آیفون SE شناخته شود که در سال 2016 آماده معرفی و عرضه به بازار شد.

همان‌طور که آیفون SE آخرین تلفن هوشمند اپل با نمایشگر کوچک‌تر از 4.7 اینچ بود؛ احتمالاً آیفون 9 نیز آخرین گوشی اپل خواهد بود که با سایزی کوچک‌تر از 5 اینچ تولید می‌شود. شایعات بر این ادعا هستند که آیفون 9 با سایز4.7 اینچ تولید و آماده عرضه می‌شود.

برای مطالعه ادامه شایعات و گزارش‌های منتشر شده در مورد آیفون 9 به بخش سوم این مطلب مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420