لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پنسل نسل 3 از طریق دوربین آیپد قابل ردیابی خواهد بود

اپل پنسل نسل 3 از طریق دوربین آیپد قابل ردیابی خواهد بود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه اپل پنسل نسل 3 قابلیت های جدیدی را ارائه دهد که از آن طریق کاربران میتوانند حرکاتی ویژه را روی دوربین آیپد داشته باشند.

اپل در یکی از پتنت های جدید خود توضیح داده که در توسعه اپل پنسل نسل 3 قصد دارد تا امکانات جدیدی نظیر اشاره های کاربردی تر را اضافه کند که از آن طریق کاربر میتواند کارهای مختلفی را انجام دهد.

اپل پنسل نسل 2 که از همین حالا برای آیپد پرو نسل 3 آماده عرضه شده چندین کارایی ویژه را از طریق هپتیک تاچ به کاربران ارائه میدهد که شامل باز کردن اپلیکیشن Settings، اسکرول کردن موارد مختلف از طریق تپ کردن روی قلم و شخصی سازی هپتیک برای نمایش رنگ یا استفاده از ابزار نوشتاری، نقاشی یا پاک کن در نرم افزارهای طراحی میشود.

در این میان، شرکت اپل تصمیم دارد تا سنسورهای لمسی ارائه شده در اپل پنسل را افزایش دهد. این سنسورها میتوانند به استفاده بهینه تر از آیپدها کمک کند.

اپل در این پنتنت جدید توضیح داده است که سنسور لمسی میتواند تپ کردن تک، دوگانه و سه گانه را تشخیص دهد. اما در ایده جدید زمان میان تپ ها روی قلم استایلوس میتواند متفاوت باشد و امکانات بیشتری را به کاربر در زمان استفاده از آیپدها بدهد. این تپ کردن های متفاوت در فاصله زمانی مختلف میتواند از طرف اپل قابلیت برنامه نویسی داشته باشد و این شرکت در توسعه و عرضه نسل بعدی قلم های استایلوس خود امکانات ویژه تری را به کاربران ارائه دهد.

اپل همچنین توضیح داده که سنسور تاچ در قلم های استایلوس میتواند تقویت شود تا با کشیدن انگشتان روی قلم کارهای بیشتری از طریق آن قابل انجام باشد.

در پایان این پتنت شرکت اپل به تعبیه ابزارهایی ردیاب در اپل پنسل نسل 3 اشاره کرده که از طیق دوربین مبتنی بر واقعیت افزوده و تشخیص عمق قابل ردیابی است و کاربران نسل بعدی آیپدها میتوانند از طریق آن مواردی را روی محیط های مختلف به صورت انتزاعی بکشند و دوربین آیپد آنها را به ثبت برساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420