لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی بازی‌های کلاسیک را به پلی استیشن 4 و 5 عرضه می‌کند

سونی بازی‌های کلاسیک را به پلی استیشن 4 و 5 عرضه می‌کند

 شرکت سونی تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی بازی‌های کلاسیک را آماده عرضه در پلی استیشن 4 و 5 کند.

سونی در تلاش است تا بازی‌هایی که نزدیک به بیست سال قدمت دارند را از طریق پلی استیشن 4 و 5 به کاربران ارائه دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف سونی، این بازی‌ها که برای پلی استیشن 1 و 2 عرضه شده‌اند و در بازه زمانی 1999 تا 2010 میلادی ارائه شده بودند، دوباره از طریق پلی استیشن نتورک و از طریق بسترهای آنلاین در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت سونی در تلاش است تا همچنان امکان فروش و عرضه بازی‌های قدیمی را در کنسول‌های خود به صورت قانونی نگه دارد و از آن طریق علاوه بر ارائه بازی‌های جدید و مدرن، امکانات بیشتری را به کاربران کنسول‌های خود ارائه دهد.

این مسئله باعث می‌شود تا کاربرانی که دیگر دسترسی به نسل‌های پیشین کنسول‌های پلی استیشن را ندارند، بتوانند به بازی‌های قدیمی در کنسول‌های مدرن خود دسترسی داشته باشند.

شرکت سونی البته اعلام کرده که این اقدام در فاز اول در ژاپن صورت می‌گیرد و کاربران ژاپنی امکان دسترسی به این بازی‌ها را خواهند داشت. با این حال این شرکت به صورت تدریجی بازی‌های کلاسیک را برای کشورهای دیگر نیز آماده عرضه خواهد کرد.

بر این اساس، کاربران کشورهای دیگر به غیر از ژاپن ممکن از برای مدت زمانی مشخص امکان دسترسی به این بازی‌های را نداشته باشند و باید برای مدت زمانی برای آن منتظر باشند.

این بازی ها قرار است در نیمه دوم سال جاری آماده عرضه به عموم کاربران شود و پس از تست‌های مختلف به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420