لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار وزارت امنیت داخلی آمریکا برای استفاده از نسخه‌های قدیمی مرورگر فایرفاکس

هشدار وزارت امنیت داخلی آمریکا برای استفاده از نسخه‌های قدیمی مرورگر فایرفاکس

آژانس امنیت سایبری آمریکا که وابسته به وزارت امنیت داخلی این کشور است، به تازگی در مورد استفاده از نسخه‌های قدیمی مرورگر فایرفاکس هشدار داده است.

این آژانس اعلام کرده کاربرانی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنند، باید سریعاً به مرورگر خود را به نسخه 72.0.1 آپدیت کنند؛ چرا که نسخه‌های پیشین دارای آسیب پذیری های امنیتی مهمی بوده است.

موزیلا چهارشنبه هفته پیش نسخه 72.0.1 مرورگر فایرفاکس را آماده عرضه به صورت عمومی کرده است که در توضیحات این به روز رسانی اعلام کرده که آسیب پذیری های مهمی را از آن برطرف کرده است. این آسیب پذیری ها باعث می‌شدند تا افراد ناشناس و هکرها بتوانند کدهایی را از طریق یک صفحه وب روی کامپیوتر کاربر قربانی اجرا کنند و حتی کنترل کامل سیستم تحت تأثیر از آن را به دست گیرند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از بیانیه آژانس امنیت سایبری آمریکا، مشخص شده که این آسیب پذیری به صورت هدفمند برای نفوذ به سیستم‌ها و کامپیوترهای برخی از افراد مورد استفاده قرار گرفته است.

این آسیب پذیری اولین بار، دو روز پس از عرضه فایرفاکس 72 در یک شرکت چینی به نام Qihoo 360 فاش شد؛ اما موزیلا در روزهای ابتدای از انتشار اطلاعات مربوط به این آسیب پذیری هیچ اطلاعاتی از آن را به صورت عمومی فاش نکرده بود و این مسئله را تائید نکرده بود. با این حال این آسیب پذیری روز صفر که در مرورگر موزیلا ایجاد شده بود، در روز چهارشنبه هفته گذشته از طریق آپدیت‌های نرم افزاری برطرف شده است.

با توجه به مسائل یاد شده به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت استفاده از مرورگر فایرفاکس، هر چه سریع‌تر جدیدترین به روز رسانی آن را دریافت کنند. علاوه بر این، کاربرانی که از مرورگرهای وابسته به هسته فایرفاکس نیز استفاده می‌کنند نیز باید آپدیت‌های یاد شده را برای دستگاه‌های خود دریافت و آن‌ها را به طور کامل روی دستگاه‌های خود نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420