لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت Masimo از اپل به اتهام سرقت فناوری ردیابی فاکتورهای سلامتی شکایت کرد

شرکت Masimo از اپل به اتهام سرقت فناوری ردیابی فاکتورهای سلامتی شکایت کرد

 شرکت Masimo به تازگی از شرکت اپل به دلیل سرقت فناوری‌های نوین در زمینه ردیابی فاکتورهای سلامتی شکایت کرده است.

فعالیت این کمپانی روی طراحی دستگاه‌های پالس اکسیمتری متمرکز است که به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل از اطلاعات محرمانه این شرکت برای عرضه قابلیت‌های جدید در اپل واچ سوءاستفاده کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، Masimo ادعا کرده است که اپل برخی از اطلاعات محرمانه این شرکت را ربوده است و به جای پرداخت هزینه مربوط به استفاده از این اطلاعات، سعی کرده تا در ظاهر با مدیران Masimo ارتباط برقرار کند. این شرکت اعلام کرده که اپل با استخدام کارکنان آن اقدام به ربودن اطلاعات 10 پتنت کاربردی را کرده است و هزینه‌ای را برای استفاده قانونی این محصول پرداخت نکرده است.

یکی از شرکت‌های موازی Masimo به نام Cercacor نیز اعلام کرده که تکنولوژی‌های توسعه داده شده مورد پیگیری در این پرونده قانونی، مربوط به راهکاری برای ردیابی فاکتورهای سلامتی از روش‌های خارجی بوده است که اپل بدون اجازه در توسعه اپل واچ‌های جدید از آن‌ها استفاده کرده است.

بر این اساس، شرکت اپل برای توسعه و عرضه این فناوری به طور کامل وابسته به فناوری‌های Masimo بوده است. اپلدر سال 2013 یکی از کارکنان این شرکت را به نام Michael O’Reilly را استخدام کرده بود و از طریق او به اطلاعات مربوط به این پتنت دست یافته بود. این فرد تا پیش از این به عنوان مدیر بخش مسائل پزشکی در Masimo فعالیت می‌کرد که با استخدام در شرکت اپل اطلاعات محرمانه شغل قبلی خود را به شرکت اپل ارائه داده است.

این شرکت در نهایت اعلام کرده که اپل اقدام به ربودن نیروی متخصص آن کرده و از آن طریق به اطلاعات محرمانه مربوط به پتنت ها دسترسی یافته است. بر این اساس وکلای اپل باید بابت این مسئله و ادعای مطرح شده توسط Masimo در دادگاه پاسخگو باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420