لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فراخوان اپل برای تعویض قاب هوشمند آیفون XS

فراخوان اپل برای تعویض قاب هوشمند آیفون XS

 شرکت اپل به تازگی فراخوان جدیدی را منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که اقدام به تعویض قاب هوشمند آیفون XS – XS Max و XR دارد.

بر اساس آنچه شرکت اپل اعلام کرده، قاب هوشمند آیفون XS و مدل‌های دیگر عنوان شده ممکن است با مشکلاتی نظیر عدم شارژ درست و عدم پاسخگویی باتری برای شارژ آیفون مواجه شوند که این مسئله تجربه استفاده از این محصولات را با اختلال مواجه کرده است.

اپل اعلام کرده که این مشکل در قاب‌های تولید شده در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر 2019 ایجاد شده است. علاوه بر این، سندهای منتشر شده از طرف شرکت اپل نشان می‌دهد که مشکل یاد شده هیچ خطری از لحاظ ایمنی برای کاربران ندارد. با این حال شرکت اپل اعلام کرده که تصمیم به تعویض رایگان این باتری کیس ها دارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به اپل استورهای رسمی در سراسر جهان این قاب‌های هوشمند را به صورت رایگان تعویض کنند.

گفتنی است که برای تعویض این قاب‌ها به صورت رایگان، اپل شرط تولید آن‌ها در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر 2019 را در نظر گرفته است. بر این اساس، قاب‌هایی که در بازه زمانی یاد شده تولید نشده باشند ممکن است از طرف شرکت اپل مورد تعویض قرار نگیرند.

شرکت اپل اعلام کرده که تمامی اپل استورهای رسمی در سراسر جهان خدمات تعویض این باتری کیس ها را انجام می‌دهند و کاربران می‌توانند پس از انجام تست‌های فنی انجام شده در اپل استورها، یک قاب جدید را بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

گفتنی است که تمامی باتری‌های به کار رفته در این محصولات با سازگاری کامل با محیط زیست تولید شده است و اپل اعلام کرده که باتری این قاب‌ها خطر انفجار یا موارد دیگر را ندارند.

باید به یاد داشت که شرکت اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد و این خدمات داخل ایران ارائه نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373