لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مسابقه عکاسی اپل با آیفون 11 و حالت Night Mode

مسابقه عکاسی اپل با آیفون 11 و حالت Night Mode

 شرکت اپل به تازگی چالش و مسابقه عکاسی جدیدی را به راه انداخته است. در مسابقه عکاسی اپل از کاربران و عکاسان حرفه‌ای درخواست شده تا با استفاده از حالت Night Mode در دوربین آیفون 11 عکس‌های ویژه‌ای را به ثبت برسانند.

اپل از کاربران در سراسر جهان دعوت کرده تا عکس‌های مختلف را با استفاده از Night Mode در دوربین آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس به ثبت برسانند و آن‌ها را به این شرکت ارسال کنند.

مسابقه عکاسی اپل تا روز 29 ژانویه ادامه دارد و کاربران می‌توانند تصاویر خود را به شرکت اپل ارسال کنند. نتیجه این مسابقه و برندگان آن در روز 4 مارس از طرف اپل مشخص خواهند شد.

شرکت اپل اعلام کرده که شرکت کنندگان در این مسابقه باید بالای 18 سال سن داشته باشند و از کارکنان این شرکت نباشند. همچنین اپل یک فایل پی دی اف در مورد نحوه شرکت در این مسابقه را منتشر کرده است.

اپل همچنین اعلام کرده که تصاویر ویرایش شده با استفاده از اپلیکیشن‌های رسمی و غیررسمی ارائه شده در اپ استور مورد قبول هستند. با این حال در صورتی که کاربران در صورت ویرایش یا اضافه کردن فیلترهای ویژه باید آن را به شرکت اپل اعلام کنند.

تصویر برنده قرار است از طریق اینستاگرام رسمی شرکت اپل و وب سایت این شرکت در کنار توییتر، وی چت و ویبو منتشر شود. علاوه بر این، یک بیل بورد از تصویر منتشر شده در اپل استورهای رسمی قرار خواهد گرفت. اپل اعلام کرده که هزینه لایسنس عکس برنده را از عکاس خریداری می‌کند و از آن برای بازاریابی محصولات خود استفاده خواهد کرد.

برای شرکت در این مسابقه کاربران می‌توانند تصاویر خود را در توییتر و اینستاگرام با هشتگ #NightmodeChallenge منتشر کنند. کاربران Weibo نیز می‌توانند با استفاده از هشتگ #ShotoniPhone# و #NightmodeChallenge# استفاده کنند.

علاوه بر این، تصویر با کیفیت باید به آدرس [email protected] ارسال شود که فرمت موضوع ایمیل آن باید به صورت firstname_lastname_nightmode_iPhonemodel باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420