لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با اپلیکیشن Be My Eyes به افراد نابینا داوطلبانه کمک کنید

با اپلیکیشن Be My Eyes به افراد نابینا داوطلبانه کمک کنید

فناوری و تکنولوژی‌های نوین می‌تواند روند کمک کردن به افراد ناتوان یا دارای توانایی‌های خاص را آسان‌تر کند. در این میان، اپلیکیشن Be My Eyes به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت روزانه و داوطلبانه به افراد نابینا و کم بینا به صورت سریع کمک کنید.

افراد بینا می‌توانند با عضویت در اپلیکیشن Be My Eyes به صورت داوطلبانه به کاربران نابینا کمک کنند. روند کاری این اپلیکیشن بسیار ساده است؛ افراد نابینا برای انجام برخی از کارها، نظیر انتخاب رنگ لباس یا موارد مختلف، مشاهده تاریخ انقضای مواد خوراکی، پیدا کردن دکمه مناسب روی کنترل یا موارد دیگر با دشواری‌های بسیار زیادی مواجه هستند.

اما حالا افراد نابینا می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Be My Eyes با افرادی که داوطلبانه در این اپلیکیشن عضو شده‌اند تماس تصویری برقرار کنند و کمک لازم برای انجام کارهای مختلف را دریافت کنند.

تصور کنید یک فرد نابینا برای انتخاب رنگ لباس‌های داخل کمد خود با مشکل مواجه است. او با استفاده از این اپلیکیشن با یک نفر از داوطلبان که به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند، تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد تا به او بگوید لباس قرمز رنگ کدام است. در نهایت فرد داوطلب می‌تواند با پاسخ‌هایی نظیر «سومین لباس از سمت راست» به او درزمینهٔ انتخاب لباس بارنگ مورد علاقه او کمک کند.

جالب اینجا است که این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ارتباط بین داوطلبان و افراد نابینا که فارسی زبان هستند را نیز برقرار کند تا به‌آسانی از چالش‌های روزمره‌ای که افراد نابینا با آن مواجه هستند را برطرف کند.

اپلیکیشن از همین حالا در اپ استور برای آیفون و آیپد ارائه شده است و می‌توان آن را از طریق صفحه Be My Eyes – Helping the blind در اپ استور دانلود و نصب کرد. نسخه گوگل پلی این اپلیکیشن نیز در این لینک قابل دانلود است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420