لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو سوئیچ مجهز به قلم استایلوس شد

نینتندو سوئیچ مجهز به قلم استایلوس شد

شرکت نینتندو به تازگی اقدام به ساخت از قلم استایلوس جدید برای کنسول نینتندو سوئیچ کرده است. این محصول با نام سوئیچ استایلوس شناخته شده است.

این محصول هنوز به صورت عمومی از طرف نینتندو معرفی نشده است با این حال وب سایت Eurogamer اعلام کرده که اطلاعات این محصول را در خط تولید محصولات نینتندو پیدا کرده است. نینتندو تصمیم دارد تا نینتندو استایلوس را در روز سوم فوریه 2020 آماده عرضه به بازار کند.

این قلم استایلوس قرار است با قیمت 6.99 پوند، معادل 9 دلار در برخی از کشورهای جهان آماده عرضه و فروش شود. این محصول جانبی به طور کامل با نمایشگر لمسی نینتندو سوئیچ سازگار بوده و شرکت نینتندو آن را برای بهبود روند تجربه کاربری با نینتندو سوئیچ آماده عرضه به بازار کرده است.

بررسی‌های اولیه از این محصول نشان دهنده آن است که نوک آن به گونه‌ای طراحی شده است که دقت انجام کارها را روی نمایشگر استایلوس نینتندو سوئیچ افزایش می‌دهد و باعث ایجاد اشتباه‌های مختلف نمی‌شود.

این محصول به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود و کاربران کنسول‌های نینتندو سوئیچ می‌توانند این محصول را خریداری کنند و به از آن برای استفاده بهینه از رابط کاربری نینتندو سوئیچ استفاده کنند. گفتنی است که شرکت نینتندو تصمیم دارد تا سوئیچ استایلوس را به صورت تدریجی در برخی از کشورهای غربی آماده عرضه کند و پس از آن در کشورهای آسیایی نظیر ژاپن و خاورمیانه را آماده عرضه به بازار جهانی کند.

شرکت نینتندو در تلاش است تا اکسسوری های بیشتری از کنسول خود را در سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420