لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G در آیفون‌ها ممکن است تا سال 2021 طول بکشد

پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G در آیفون‌ها ممکن است تا سال 2021 طول بکشد

مدت کوتاهی است که از موج شایعات مربوط به تلاش اپل برای معرفی و عرضه آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G می‌گذرد و حالا تحلیلگران بر این باور هستند که این قابلیت ممکن است تا پیش از سال 2021 به کاربران عرضه نشود.

مینگ چی کو تحلیلگر موسسه TF International Security اعلام کرده که ارائه قابلیت ارتباط 5G آن هم با مودم‌های دارای فرکانس زیر 6 گیگاهرتز و فناوری mmWave در نیمه دوم سال 2020 برای دستگاه‌های جدید انجام می‌شود. با این حال کاربران تا پیش از سال 2021 میلادی امکان استفاده از این فناوری را نخواهند داشت.

مینگ چی کو می‌گوید که آیفون‌های دارای پشتیبانی از سیستم ارتباطی mmWave در بازار پنج کشور شامل آمریکا، کانادا، ژاپن، کره و انگلستان از سال 2020 عرضه می‌شوند. با این حال اپل ممکن است امکان پشتیبانی از این قابلیت را در آیفون‌های جدید خود به صورت نرم افزاری مسدود کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را در بازه زمانی دسامبر 2020 تا ژانویه 2021 از طریق یک آپدیت نرم افزاری پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G را به کاربران ارائه می‌دهد.

مهدی حسینی تحلیلگر موسسه Susquehanna البته با ادعای مطرح شده توسط مینگ چی کو مخالف بوده است و اعلام کرده که عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G دارای دو فاز مختلف است. فاز اول عرضه این محصولات در سپتامبر 2020 و همان ابتدای فروش آیفون‌های جدید به کاربران ارائه می‌شود.

بر اساس گفته‌های مهدی حسینی فاز دوم عرضه محصولات مبتنی بر 5G توسط اپل در سپتامبر 2020 یا ژانویه 2021 انجام می‌شود.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که سیستم ارتباط 5G امکان دانلود تا سرعت بیش از 1 گیگابایت بر ثانیه را روی تلفن‌های هوشمند و از طریق ارتباط همراه ارائه می‌دهد.

باید به یاد داشت که مینگ چی کو تجربه بیشتری درزمینهٔ پیش بینی فعالیت شرکت اپل داشته است؛ با این حال باید منتظر بود و دید که آیا پیش بینی مهدی حسینی به حقیقت می‌پیوندد یا این بار نیز مینگ چی کو به‌عنوان پیشگوی جادویی شرکت اپل شناخته خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420