لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

CES 2020 – اینتل از نسل دهم پردازنده‌های خود با نام کامت لیک رونمایی کرد

CES 2020 – اینتل از نسل دهم پردازنده‌های خود با نام کامت لیک رونمایی کرد

شرکت اینتل در جریان نمایشگاه CES 2020 از نسل دهم پردازنده‌های خود با نام کامت لیک رونمایی کرده است که قرار است در کامپیوترهای نسل جدید و از جمله آن‌ها مک بوک پروهای شرکت اپل مورد استفاده قرار گیرد.

نسل دهم پردازنده‌های 45 واتی اینتل، دارای معماری 14++ نانومتری است و دارای بیشترین سرعت پردازشی است که تا به امروز در پردازنده‌های این شرکت تعبیه شده است. حداکثر فرکانس پردازش سری Core i7 این نسل جدید از پردازنده‌های اینتل نزدیک به 5 گیگاهرتز است و سری Core i9 این پردازنده‌ها به بیش از 5 گیگاهرتز خواهد رسید.

شرکت اینتل با وجود معرفی نسل دهم یا همان کامت لیک هیچ اطلاعات دیگری در مورد این پردازنده‌ها نداده است. با این حال وب سایت AnandTech اعلام کرده که این پردازنده‌های جدید می‌توانند از Turbo Boost Max 3.0 نیز پشتیبانی کنند و سرعت پردازش را از طریق این تکنولوژی نسل جدید افزایش دهند.

برخی از شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ‌ها نظیر ایسر و لنوو اعلام کرده‌اند که از همین حالا قرارداد مربوط به تأمین این پردازنده‌ها برای نسل بعدی لپ تاپ‌های خود را به اینتل داده‌اند.

با این وجود شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تلاش برای معرفی و عرضه مک بوک های مبتنی بر این نسل جدید از پردازنده‌ها نداده است؛ اما پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید مک بوک پرو 16 اینچی عرضه شده در سال 2020 از این پردازنده‌های 45 واتی با سرعت بیشتر در کامپیوترهای خود استفاده می‌کند.

گفتنی است که اپل همیشه تا حدودی دیرتر از شرکت‌های تولید کننده محصولات کامپیوتری اقدام به استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل در سری جدید کامپیوترهای مک خود می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420