لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کپی‌برداری سامسونگ از لوگوی فیس آیدی و تاچ آیدی در جریان رویداد CES 2020

کپی‌برداری سامسونگ از لوگوی فیس آیدی و تاچ آیدی در جریان رویداد CES 2020

شرکت سامسونگ روز گذشته اولین رویداد خود را در جریان نمایشگاه CES 2020 برگزار کرد و طی آن از برخی قابلیت‌های ویژه ارائه شده در تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کرد. در این میان، بسیاری از کاربران بر این باور هستند که شرکت سامسونگ از آیکون و لوگوی فیس آیدی و تاچ آیدی کپی‌برداری کرده است.

آیکون فیس آیدی و تاچ آیدی در جریان این رویداد سامسونگ، دقیقاً با همان ظاهری که شرکت اپل آن‌ها را برای آیفون‌ها طراحی کرده به نمایش درآمده بودند. در این میان، طراحی ظاهر فیس آیدی سروصدای بیشتری ایجاد کرده است که باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران و کاربران اعلام کنند که سامسونگ به طور کامل از کوپرتینویی ها تقلید کرده است.

در این میان، وب سایت iMore در مقاله‌ای تصمیم به بررسی و مقایسه دقیق این دو آیکون گرفته است و اعلام کرده که این دو آیکون به صورت دقیق شبیه به یک دیگر نیستند و کره‌ای‌ها برای رفع اتهام کپی‌برداری از خود، اقدام به تغییراتی ویژه در این آیکون کرده‌اند. 

iMore در مقاله خود اعلام کرده که خطوط آیکون احراز هویت چهره سامسونگ تا حدودی ضخیم‌تر از آیکون فیس آیدی است. علاوه بر این، چهار خط کناری آیکون سامسونگ فاصله کمتری با صورتک نشان داده شده در وسط تصویر دارند.

با وجود این مسئله، بدون هیچ شکی می‌توان گفت که شرکت سامسونگ در جریان رویداد روز گذشته خود در نمایشگاه CES 2020 از آیکون‌هایی رونمایی کرده که به طور کامل شبیه به آیکون‌های طراحی شده توسط شرکت اپل بوده است.

در این رویداد، H.S. Kim مدیر بخش مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی سامسونگ اعلام کرده که این شرکت کره‌ای در حال سرمایه گذاری روی سیستم‌های حفاظتی مبتنی بر هویت است و در تلاش برای ارائه دسترسی ایمن به وب سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایل و سرویس Samsung Pass به کاربران است. گفتنی است که این آیفون‌ها تنها برای 15 ثانیه به نمایش در آمدند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420