لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصاویر رندر از آیفون 9 با 0.5 میلی متر ضخامت بیشتر منتشر شد

اولین تصاویر رندر از آیفون 9 با 0.5 میلی متر ضخامت بیشتر منتشر شد

اولین تصاویر رندر مربوط به آنچه در حال حاضر با عنوان آیفون 9 یا آیفون SE 2 شناخته می‌شود به صورت عمومی فاش شده است.

وب سایت OnLeaks به تازگی تصویر رندری را با عنوان آیفون 9 منتشر کرده است که شباهت بسیار زیادی به طراحی آیفون 8 و آیفون 7 دارد که ضخامت آن 0.5 میلی متر نسبت به آیفون‌های قدیمی‌تر افزایش پیدا کرده است.

وان لیکس در کنار انتشار این تصاویر اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 9 را با پنل پشتی شیشه‌ای به همراه فریم براق تولید و آماده عرضه کند. آیفون 9 دارای نمایشگر 4.7 اینچی با پنل ال سی دی مشابه با آیفون 8 است که ضخامت آن تا حدودی نسبت به آیفون 8 بیشتر شده است.

آیفون 9 آخرین تلفن هوشمند شرکت اپل خواهد بود که شرکت اپل همراه با سیستم احراز هویت بیومتریک تاچ آیدی آماده عرضه به بازار می‌کند و پس از آن تصمیمی به استفاده از این سیستم احراز هویت در تلفن‌های هوشمند ندارد؛ البته برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که شرکت اپل از سال 2021 میلادی تصمیم به عرضه آیفون‌های جدید به همراه سیستم احراز هویت دوگانه فیس آیدی و تاچ آیدی به صورت هم‌زمان دارد که سنسور تشخیص اثر انگشت آن در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد.

تا پیش از این و مشخصاً در ماه اکتبر سال 2019 میلادی مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF International Security اعلام کرده بود که شرکت اپل در سال 2020 میلادی تصمیم به معرفی یک تلفن هوشمند میان رده با عنوان آیفون SE 2 دارد. منابع خبری متعدد بعدها اعلام کردند که شرکت اپل این تلفن هوشمند را با نام آیفون 9 آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند. در این میان مینگ چی کو تائید کرده بود که این تلفن هوشمند ظاهری مشابه با آیفون 8 دارد که سخت افزار آن مشابه با آیفون 11 خواهد بود. بر این اساس آیفون 9 قرار است مجهز به تراشه A13 Bionic برای انجام پردازش‌های مرکزی خود شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373