لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

CES 2020 – سونی در تلاش برای ساخت ماشین هوشمند است

CES 2020 – سونی در تلاش برای ساخت ماشین هوشمند است

CES 2020 به تازگی آغاز شده است و حالا مشخص شده است که شرکت سونی در جریان این نمایشگاه از یک سورپرایز ویژه رونمایی کرده است سونی در تلاش برای ساخت ماشین هوشمند است.

سونی از ماشین هوشمند خود با عنوان Sony Vision-S رونمایی کرده است. این محصول که در حال حاضر به صورت مفهومی معرفی شده است، شامل یک اتومبیل الکتریکی می‌شود که دارای 33 سنسور متفاوت بوده و داخل و خارج اتاقک تعبیه شده‌اند.

سونی ویژن اس، دارای چندین نمایشگر واید به همراه سیستم صوتی 360 درجهو امکان ارتباط همیشگی به اینترنت است که می‌تواند به سیستم پخش دستگاه‌های هوشمند شرکت بوش و بلک بری متصل شود.

این اتومبیل مجهز به سیستم‌های هوشمند مختلف است که قدرت خود را به صورت کامل از منابع الکتریکی تأمین می‌کند. شرکت سونی تصمیم دارد تا این اتومبیل هوشمند را با همکاری چندین شرکت مختلف تولید کند. شرکت Magna برخی از قطعات این اتومبیل را آماده اسمبل می‌کند.

خارج سونی ویژن اس قرار است شبیه اتومبیل‌های پورشه باشد با این حال داخل اتاقک این اتومبیل هوشمند به طور کامل مدرن بوده و نشان دهنده یک اتومبیل هوشمند خواهد بود.

شرکت سونی فعلاً در تلاش است تا با همکاری چندین شرکت فعال در زمینه اسمبل و تولید قطعات اتومبیل‌ها نظیر استارت آپ چینی EV بسترهای لازم برای تولید این اتومبیل را فراهم کند. با این حال این شرکت به طور کامل اطلاعاتی در مورد زمان آماده سازی و عرضه این محصول به بازار ارائه نکرده است.

سونی فعلاً یک نمونه اولیه این از این اتومبیل را در جریان CES 2020 به صورت عمومی نمایش داده است و در آینده نزدیک در تلاش است تا این محصول را آماده تجاری سازی کند که البته ممکن است به دلیل مسائل مالی هرگز موفق به انجام این کار نشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420