لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

CES 2020 – ایرپلی 2 و هوم کیت به تلویزیون‌های هوشمند میاید

CES 2020 – ایرپلی 2 و هوم کیت به تلویزیون‌های هوشمند میاید

 روز اول نمایشگاه CES 2020 به تازگی آغاز شده است و حالا گزارش‌های منتشر شده از این نمایشگاه نشان دهنده همکاری بیشتر اپل با شرکت‌های تولید کننده محصولات صوتی و تصویری است. ایرپلی 2 و هوم کیت از جمله قابلیت‌های نرم افزاری هستند که به تلویزیون‌ها هوشمند جدید اضافه شده‌اند.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلویزیون‌های هوشمند، نظیر سونی و ال جی محصولات جدید خود را با پشتیبانی از ایرپلی 2 و هوم کیت آماده عرضه کرده‌اند.

شرکت سونی ایرپلی 2 و هوم کیت را به سری جدید تلویزیون‌های هوشمند سری A95 خود آورده است. این تلویزیون‌ها می‌توانند با کیفیت 4K و 8K تصاویر را از طریق ایرپلی 2 پخش کنند و کاربران آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک می‌توانند به صورت بی‌سیم محتوای تصویری خود را در این تلویزیون‌ها مشاهده کنند و نیازی به اتصال سیمی ندارد.

شرکت اپل از سال گذشته اقدام به ارائه امکانات مربوط به توسعه و عرضه سرویس‌های نرم افزاری خود نظیر بستر ارتباط بی‌سیم ایرپلی 2 و سیستم کنترل هوشمند سازی خانه هوم کیت را به شرکت‌های تولید کننده محصولات صوتی و تصویری ارائه داده بود.

بستر نرم افزاری هوم کیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تلویزیون‌های هوشمند خود اقدام به مدیریت موارد مختلف در خانه خود کنند. محصولات هوشمند سازی خانه شامل چراغ‌ها، ابزارهای آشپزخانه نظیر قهوه ساز، اجاق گاز و سیستم صوتی و تصویری می‌شوند که از طریق تلویزیون‌های هوشمند جدید نیز امکان شخصی سازی را دارند و می‌توانند به صورت ویژه و منحصر به فرد کنترل شوند.

این محصولات جدید به زودی آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود و کاربران محصولات اپل با استفاده از آن‌ها می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این محصولات استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373