لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاب چند لنزه آیفون 11 و 11 پرو برند ShiftCam آماده عرضه شد

قاب چند لنزه آیفون 11 و 11 پرو برند ShiftCam آماده عرضه شد

ShiftCam پس از موفقیت در زمینه جذب سرمایه گذار توانسته اولین قاب چند لنزه آیفون 11 و آیفون 11 پرو را آماده عرضه کرده است.

قاب چند لنزه آیفون 11 و آیفون 11 پرو می‌تواند با استفاده از لنزهای چندگانه خود، قابلیت‌هایی افزوده را به دوربین این تلفن‌های هوشمند بدهد که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت حرفه‌ای‌تر و بهینه‌تر اقدام به تصویر برداری موارد مختلف کنند.

این کیس جدید می‌تواند برای تصویر برداری از زوایای مختلف و با استفاده از فیلترهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد و از موقعیت‌های گوناگون تصاویر ویژه‌ای را به ثبت برساند. گران قیمت‌ترین مدل این قاب که برای آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس ساخته شده است، دارای لنزهای 5 در 1 است که می‌تواند تا دو برابر و چهار برابر تصاویر دریافتی از لنز تله فوتو را به صورت اپتیکال بزرگ‌تر کند. علاوه بر این، لنزهای جدید امکان ثبت تصاویر Fish Eye 180 درجه را به کاربران می‌دهد.

نسخه میان رده این کیس ها که برای آیفون 11 ساخته شده است، شامل لنزهای 3 در 1 است که امکان تصویر برداری 10 برابر ماکرو از اشیای ریز و فاصله کم را به همراه امکان تصویر برداری Fish Eye 180 درجه را به کاربران می‌دهد. این لنزها همچنین امکان پلاریزه کردن دایره‌ای تصاویر دریافتی از لنز الترا واید را به کاربران می‌دهد.

این لنزها قرار است با قیمت‌های گوناگون آماده عرضه به بازار شود. قاب‌های معمولی 74.99 دلار قیمت دارند با این حال اپتیک‌های لنزهای به کار رفته در این قاب‌ها که قابل شخصی سازی هستند، قیمت‌های متفاوتی دارند و بین 29.99 تا 129.99 دلار متفاوت هستند.

این محصولات قرار است به زودی آماده عرضه به بازار شوند؛ با این حال پیش فروش آن‌ها از همین حالا آغاز شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420